• Äldre 26 Jan 16:34
    54271 visningar
    175 svar
    175
    54271

    Idag har min ring från England kommit!!! (bild)

    Beställde från 77diamonds.com (England) och ringarna leverandes idag med FedEx till mitt jobb!! Ska ha ringen med stenen som vigselring och får den andra i morgongåva (konstiga skuggor på den dåliga bilden, men det är en helt slät vanlig ring i vitt guld 2,5 mm). Förlovningsringen flyttar jag till höger hand.

    Rekommenderar verkligen 77diamonds, vilka priser och vilken service, och vilken ring!!! Skrattande

    För den nyfikne om mittenstenen: 0,56 ct, Radiant (avlångt fyrkantig, ser mkt större ut), F color & Excellent cut 

    Hur ska jag kunna låta bli dessa till i april då bröllopet är??


  • Svar på tråden Idag har min ring från England kommit!!! (bild)
  • Fia S
    Äldre 26 Jan 16:38
    #1

    Jätte fin ring  :)

  • LoJ
    Äldre 26 Jan 17:34
    #2

    Verkligen jättefina!!

  • Äldre 26 Jan 18:12
    #3

    Underbara ringar!

  • Lillis­82
    Äldre 26 Jan 18:42
    #4

    Jättefin!!! Kollar på en eventuell ring där också nu =)

    Får man fråga vad hur du gjorde med tull och import? hur mycket gick det på? 

  • Äldre 26 Jan 18:54
    #5

    Det är ingen import & tull eftersom det är EU!! Så 0 kr... :p

  • KhiraL­ii
    Äldre 26 Jan 19:36
    #6
    Lillis82 skrev 2012-01-26 18:42:46 följande:
    Jättefin!!! Kollar på en eventuell ring där också nu =)

    Får man fråga vad hur du gjorde med tull och import? hur mycket gick det på? 
    Moms tillkommer altid på 25% oavsett vart du handlar ifrån. Tull för en ring utanför EU är 2.5% och en lös sten 0%
  • Tveket
    Äldre 27 Jan 08:05
    #7

    Jättefina ringar!! Jag har inte börjat kolla på ringar än men tänkte ta tag i det snart. Priserna på hemsidan verkade väl rätt bra, eller? Jag har ju som sagt inte så stor koll än, nån annan kanske vet om det var prisvärda ringar på hemsidan eller inte? =)

  • Äldre 27 Jan 09:36
    #8
    Tveket skrev 2012-01-27 08:05:11 följande:
    Jättefina ringar!! Jag har inte börjat kolla på ringar än men tänkte ta tag i det snart. Priserna på hemsidan verkade väl rätt bra, eller? Jag har ju som sagt inte så stor koll än, nån annan kanske vet om det var prisvärda ringar på hemsidan eller inte? =)
    Ringen som jag köpt skulle kosta ca 30 000-35 000 kr i Sverige, jag köpte den för 18 000 kr från England från 77diamonds.com ! Så enligt mig, väldigt prisvärt!! Och det kostade ingenting i frakt till Sverige, utan gratis frakt. Däremot moms 20%, men det är inkluderat i priset redan där du bygger ihop ringen på sidan och ser vad det blir direkt. Men moms betalar du ju överallt, även när du köper ring i Sverige (och då är det väl 25%?). Beställde ringarna 8/1 och de kom med FedEx 26/1.
  • Lillis­82
    Äldre 27 Jan 12:49
    #9

    Nu har jag bokat in ett möte med 77dimonds nästa fredag Glad SKulle ändå till London nästa vecka så tänkte passa på .. känns spännande.. 

    Tack för tipset Mysullis!! 

  • Äldre 27 Jan 14:40
    #10
    Lillis82 skrev 2012-01-27 12:49:24 följande:
    Nu har jag bokat in ett möte med 77dimonds nästa fredag Glad SKulle ändå till London nästa vecka så tänkte passa på .. känns spännande.. 

    Tack för tipset Mysullis!! 
    Varsegod! Hoppas du blir lika nöjd som jag!!! Skrattande
Svar på tråden Idag har min ring från England kommit!!! (bild)