• 89lillo

    Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!

    Ville jätte gärna kolla om det är flera som kommer gifta sig under Juli 2013... Vi har valt datumet 27 juli 2013...

    vilka datum har ni?? 

  • Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!
  • Eddans
    67d skrev 2013-04-23 18:12:52 följande:
    Eddans: den är sååå fin, har provat den många gånger!! Det står mellan den och en till som är snarlik. :) CoG: ne, jag hoppas inte det hehe. Tycker ju den är super fin!
    Ja superfin och alldeles lagom stor tycker jag :)
    CoG skrev 2013-04-23 19:22:38 följande:
    Vilken söt ring :)
    Hur ser förlovningsringen ut?
    Hmm alltså vi är inte förlovade så jag har ingen förlovningsring ;)
    Jag har varit förlovad förut och kände inte något behov av att förlova mig den här gången. Men...jag vill ha två ringar så jag ska få en ring av min blivande... vad tror ni blir finast... En tunn slät vitguldsring eller en jättejättetunn alliansring? Jag är inte så blingig så känns som om det blir mkt bling med allians fast samtidigt är det ju fint :)

    CoG gillade dina ringar :) 
  • CoG

    hmm...vilket som blir nog fint, beror ju på hur mkt det ska glittra.
    Blir ring nr 2 som morgongåva eller ngt liknande?


    Eddans skrev 2013-04-23 21:16:11 följande:
    Ja superfin och alldeles lagom stor tycker jag :)
    CoG skrev 2013-04-23 19:22:38 följande:
    Vilken söt ring :)
    Hur ser förlovningsringen ut?
    Hmm alltså vi är inte förlovade så jag har ingen förlovningsring ;)
    Jag har varit förlovad förut och kände inte något behov av att förlova mig den här gången. Men...jag vill ha två ringar så jag ska få en ring av min blivande... vad tror ni blir finast... En tunn slät vitguldsring eller en jättejättetunn alliansring? Jag är inte så blingig så känns som om det blir mkt bling med allians fast samtidigt är det ju fint :)

    CoG gillade dina ringar :)
  • Pagnie
    Eddans skrev 2013-04-23 08:29:33 följande:
    Ja men så är det ju... 4 nätter på hotell utan att tänka på barnens tider och behov vore ju galet härligt ;D Även om man säkert skulle sakna dom som galningar!

    Nu har vi beställt ringar! Vad ska ni andra ha för ringar? Som vanligt funkar det inte att lägga upp bilder för mig men jag lägger in en länk :)

    www.hedbergsguld.se/schalins-vigselring-donau...

     


    här är mina ringar. den i mitten är min förlovningsring och de på sidorna är vigselringar då vi har två vigslar. :D
  • Pagnie

    åååååh!!! tjejer jag måste föresten berätta att min klänning har äntligen hittat hem nu, var och hämtade den hos sömmerskan idag och den är helt perfekt. verkligen helt underbar måste jag säga.

  • Eddans
    CoG skrev 2013-04-23 21:30:07 följande:

    hmm...vilket som blir nog fint, beror ju på hur mkt det ska glittra.
    Blir ring nr 2 som morgongåva eller ngt liknande?


    Morgongåva njaaa ja det kan vi ju kalla den :)
    Men jag kommer inte att ge honom nåt. Det där med presenter när man redan delar all ekonomi osv... vår långweekend i augusti lägger jag mkt hellre pengarna på än nåt han inte behöver :) Vi är inte så tradiotionella antar jag. Kommer ni ge morgongåvor?
    Pagnie skrev 2013-04-23 21:31:53 följande:


    här är mina ringar. den i mitten är min förlovningsring och de på sidorna är vigselringar då vi har två vigslar. :D
    Jättefina ringar. Du gillar blått va? ;)
    Och kan vi inte få se klänningen? 
  • Pagnie
    Eddans skrev 2013-04-23 22:27:11 följande:
    Pagnie skrev 2013-04-23 21:31:53 följande:


    här är mina ringar. den i mitten är min förlovningsring och de på sidorna är vigselringar då vi har två vigslar. :D
    Jättefina ringar. Du gillar blått va? ;)
    Och kan vi inte få se klänningen? 
    Haha japp jag älskar blått. det märks inte va? ;)


     




  • Eddans
    Pagnie skrev 2013-04-23 22:39:30 följande:
    Haha japp jag älskar blått. det märks inte va? ;)


     


     





     


    Men guud så vacker klänning :) Förstår att du är nöjd! Den satt ju som en smäck :) Ocj ja det märks nog lite att du gillar blått ;)

    Varför lyckas inte jag ladda upp bilder? Varken med iphone eller chrome när jag sitter vid datorn. 
  • 67d

    Pagnie: åh vad vacker den är!! :D ... Jätte fina ringar ni har alla! Kan vi komma överens om att vi bestämmer fint väder hela juli?

Svar på tråden Någon som gifter sig under juli 2013 ???!!!!