• Äldre 13 Jan 10:35
    194548 visningar
    374 svar
    374
    194548

    Visa din bröllopsklänning! Bildtråd - klänningar 2012

    Låt oss tillsammans dokumentera hur bröllopsklänningar ser ut 2012.

    Vad är trendigt? Färger? Längd? Tyg och tillverkare?

    Ladda upp en bild på din brudklänning här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om klänningen.

    Kolla in andras bröllopsklänningar och lägg upp din egen - så ser klänningarna ut 2012.

  • Svar på tråden Visa din bröllopsklänning! Bildtråd - klänningar 2012
  • AnnaKa­ri
    Äldre 25 Jan 19:33
    #1

    Kan bara rekomendera Vita By Milo i Stockholm. Gamla Stan. Återkommer med bild. Men hon gör bara 1 klänning av varje...


    Man får fotografera i affären vilket man inte fick på bröllopsbutiken St Eriksplan. Fick bara veta designern men inte vilken modell.... :(

  • AnnaKa­ri
    Äldre 28 Jan 18:54
    #2
    Redaktör Kristin skrev 2012-01-13 10:35:33 följande:
    Låt oss tillsammans dokumentera hur bröllopsklänningar ser ut 2012.

    Vad är trendigt? Färger? Längd? Tyg och tillverkare?

    Ladda upp en bild på din brudklänning här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om klänningen.

    Kolla in andras bröllopsklänningar och lägg upp din egen - så ser klänningarna ut 2012.

    Verkar som bara jag hittat hit. Hittade en annan tråd med samma tanke.


     


    vh


    Anna

  • Äldre 28 Jan 22:13
    #3

    Här är min! Älskar den! Beställde hem den genom att titta igenom lite kataloger på stället jag köpte den och väntade två månader, den känns helt rätt :)

    här är beskrivningen från deras hemsida

    Strapless A-line gown with sweetheart neckline. Beaded lace down the left side. Lace-up back.

    ska bara tappa några kilon också så ser den ännu bättre ut! Drömmer
    bakom mig syns även en av brudtärneklänningarna :)




     
  • AnnaKa­ri
    Äldre 20 Feb 11:35
    #4
    Din klänning är underbar. :) Hittade den andra länken. www.brollopstorget.se/Forum-1-81/m3904061-1.html
  • hemajo­13
    Äldre 20 Feb 19:53
    #5

     


    Min är en chiffongklänning, den är en sottero and midgley =) gifter mig 5maj.. har inte gjort korrigeringar än på den och på bilden har jag inga skor på mig så därför är den lite för lång...





  • EDE
    Äldre 20 Feb 20:41
    #6

    Här är min =) som jag visserligen lagt upp i en annan tråd också, men skickar den en gång till :)



  • Äldre 21 Feb 12:19
    #7


    Här är min, fast i ivory farge. Den er i Tafft och sydd upp efter bild av Dreambride.se. Bröllopet går i silver, skorna är från Brandos.se och type Wildflower, Cerella. Det är inte jag på fotot. Min har inte kommit ännu... Gifter mig 6/7-2012
  • M04081­2J
    Äldre 21 Feb 12:40
    #8


    Denna är köpt på Milagro de nahrin. Den heter Oriental och är en Rosa Clara-klänning.
    Jag föll för hur den satt över rumpan och hur fin spetsen var (framkommer inte på bilden)

    Jag har också postat i andra tråden :) men delar med mig här med! 
  • M04081­2J
    Äldre 21 Feb 12:41
    #9
    hemajo13 skrev 2012-02-20 19:53:15 följande:

     


    Min är en chiffongklänning, den är en sottero and midgley =) gifter mig 5maj.. har inte gjort korrigeringar än på den och på bilden har jag inga skor på mig så därför är den lite för lång...





    Skrev det i andra tråden med: Den är UNDERBAR! Tittade också på en chiffonklänning från sottero/midgley innan jag bestämde mig. Jättefin!
  • Fröken Freijd
    Äldre 5 Mar 22:44
    #10
    M040812J skrev 2012-02-21 12:40:02 följande:


    Superfin!
Svar på tråden Visa din bröllopsklänning! Bildtråd - klänningar 2012