• Redaktör Kristin

    Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

    Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2012.

    Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

    Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

    Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2012.

    (Vill du veta hur ringarna såg ut 2011? Kolla in den här tråden.)

  • Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012
  • FrökenMäkelä
    Mcath skrev 2012-09-28 14:05:38 följande:
    Här är min som jag precis fått hem! Bilden gör den inte rättvis. den glittrar något otroligt mycket och jag kan inte vara mer nöjd!KyssGlad


    Otroligt vacker! Skulle vilja ha liknande fast i guld.
  • Teresa L


    Lägger upp en annan bild på min ring, men jag vill inte ha på mig den mer än så eftersom jag prövade den o kollade åt alla vinklar när vi hämtade den. Därför sitter den så högt upp på fingret. :) Blev kär i den så fort jag såg den!

  • Lyckelina
    thistime skrev 2012-09-27 14:26:56 följande:
    Min förlovningsring, vigselring vill jag ha en tunn med stenar runt om tror jag, förlovningsringen är i vitguld.
    sambon valde sin helt själv, jag hade inte valt den men tycker att man måste ju få ha den man själv vill ha


    :)
    Jag tycker absolut att man kan välja den ringen som man vill ha, utan att de behöver likna varandras. Jag tycker det är jättefint om de matchar med varandra, men anser också att det bästa är att båda känner att de bär en ring som de verkligen vill ha på fingret en lång tid =) Jätte, jättefina ringar ni har! :)
  • Pagnie
    thistime skrev 2012-09-27 14:26:56 följande:
    Min förlovningsring, vigselring vill jag ha en tunn med stenar runt om tror jag, förlovningsringen är i vitguld.
    sambon valde sin helt själv, jag hade inte valt den men tycker att man måste ju få ha den man själv vill ha


    :)
    ja jag kan säga att våra ringar skiljer sig så mycket från varandra som det bara går i princip. Så det spelar ju inte någon roll alls.
  • zoooda


    detta är mina ringar.. en hamrad titanring och en ring om igentligen är en förvningsring men som jag gillar och är i vår ekonomiska klass :)
  • Purple

    Äntligen får man ha båda ringarna på sig!
    Är otroligt nöjd med mina :)


  • linavinare

    Här är min underbara ring som snart sitter på mitt finger <3

  • CoG

    Vilken skillnad det blir med en hamrad ring istället för en slät!
    Jättesnyggt!!!


    zoooda skrev 2012-10-02 18:41:55 följande:


    detta är mina ringar.. en hamrad titanring och en ring om igentligen är en förvningsring men som jag gillar och är i vår ekonomiska klass :)
  • Äriqa

    Hämtar ut min ring på posten i morgon. Tyvärr får jag betala tull/mons på 690:-!!! Hoppas bara den är så fin som jag hoppas!

  • zoooda
    CoG skrev 2012-10-03 20:01:53 följande:
    Vilken skillnad det blir med en hamrad ring istället för en slät!
    Jättesnyggt!!!
    tack! ja jag stormtrivs :) 
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012