• Redaktör Kristin

    Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

    Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2012.

    Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

    Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

    Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2012.

    (Vill du veta hur ringarna såg ut 2011? Kolla in den här tråden.)

  • Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012
  • sollan

    Tack, förlovningsringen är gjord av inlämnat guld.Är en 5mm bred rödguldring i rak skena.


    Vigselringen är en Schalins klassisk allians ring i rödguld med 5 diamanter, 0,40 ct.Köpt på Gyldfynd kostade ca 10,000:-


    Sanna87 skrev 2012-06-08 23:30:17 följande:
    Sollan- wow vilka fina ringar du hade. Vad är det för ringar och vad fick du ge för dem? Är på jakt efter ngt liknande.
    Fru Olsson sedan 120414 <3
  • CoG
    Mammiii skrev 2012-06-09 22:10:03 följande:
    Gör om och gör rätt! ;)

     


    Oj vad fint!
  • Solstice
    Äriqa skrev 2012-06-07 20:28:16 följande:
     

    Tredje gången gillt. Här kommer bilden på den andra ringen. Vad tror ni? Vilken ska man välja? denna är också äkta diamanter och 9k vitguld


    Jag valde också mellan två liknande ringar som de du visade men valde den mad kanalinfattade diamanter för att jag tyckte det var snyggare men även mer praktiskt.
  • Karoliin

    Vill bara passa på att tipsa om att Albrektsguld har minst 25 % rabatt på allt i butikerna nu.
    Mellan 25-70 %

    Vad jag hittade får jag snaaaart visa.. ;)


     

  • Smulan

    Så här ser våra ut:



    Det är titan ringar med ziricon stenar......Vi hade inte råd med diamanter så det får bli sä här så länge. Men den ska uppdateras när vi kan ;). Älskar dem längtar att få börja använda den.
  • millemill

    Tycker att den här är oerhört vacker, har redan andra ringar, (en under tillverkning). Men jag hittade denna nu efteråt! ;)



     

  • ullie
    Karoliin skrev 2012-06-13 19:29:07 följande:

    Vill bara passa på att tipsa om att Albrektsguld har minst 25 % rabatt på allt i butikerna nu.
    Mellan 25-70 %

    Vad jag hittade får jag snaaaart visa.. ;)


     


    Ååh, vad typiskt, jag som precis köpt min ring på Albrekts guld :P Får väl trösta mig med att jag åtminstonde fick 20% rabatt för att jag blev medlem :)
  • karamell
    Såhär kommer mina ringar se ut! Skrattande
    Förlovningsringen är den nedersta, från schallins, min fästman har en likadan, och vigselringen hittade jag på Hallbergs Guld. Bröllopet är inte förens nästa Juli, jobbigt att vänta med att ta på sig den fina vigselringen.
    Vad tycks? Funkar de ihop med varandra tycker ni?
Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012