• Redaktör Kristin

    Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012

    Låt oss tillsammans dokumentera hur ringar ser ut 2012.

    Vad är trendigt? Vilka material är populära? Stenar, släta? Förlovningsring och vigselring!

    Ladda upp en bild på din ring/dina ringar här i tråden!
    Skriv gärna ett par rader om ringen.

    Kolla in andras ringar och lägg upp din egen - så ser ringarna ut 2012.

    (Vill du veta hur ringarna såg ut 2011? Kolla in den här tråden.)

  • Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012
  • Charlote

     



    Vi förlovar oss den 5 mars! Bröllpet är planerat till nästa år, men ringen är redan inhandlad! Förlovningsringen är Schalins Tindra ur serien Passion och bröllopsringen är Schalins ur serien Passion, 0,28ct. Längtar såå!!

  • Cinnamon Love
    28juli2012 skrev 2012-01-17 09:56:44 följande:


    Min ring, fast med rak skena =)
    Hej! Varifrån kommer denna fina ring? Himla fin kloinfattning (eller vad det nu kallas....). :)
  • 28juli2012
    Cinnamon Love skrev 2012-02-16 10:10:13 följande:
    Hej! Varifrån kommer denna fina ring? Himla fin kloinfattning (eller vad det nu kallas....). :)
    det är schalins seine Glad
  • Lipan
    Willow skrev 2012-02-11 17:01:32 följande:
    Har ar min forlovningsring - jag och fastmannen designade den tillsammans, jag ville forst ha en antik ring for jag tycker gamla smycken ar mycket finare och mer valgjorda, men det var sa svart att hitta en som var perfekt, sa det blev denna istallet. Den ar platinum med en cushion cut diamant i en halo fattning med micro pave millgrain band runt halva. Vigselringen ar ej bestamd annu, men tror det blir antingen en slat platinum eller ett platinum band med micropave och millgrain som pa denna. Inte varldens basta bild dock. 


    Så otroligt snygg ring! Och bild! Flört
  • AnnaKari
    Charlote skrev 2012-02-14 20:13:49 följande:

     



    Vi förlovar oss den 5 mars! Bröllpet är planerat till nästa år, men ringen är redan inhandlad! Förlovningsringen är Schalins Tindra ur serien Passion och bröllopsringen är Schalins ur serien Passion, 0,28ct. Längtar såå!!


    så här kommer nog min oxå att se ut, men våra förlovningsringar är mer runda samt inte i vitt guld... ska snart till guldsmed och fortsätta mina funderingar. Har 4 förslag.. men älskar din kombination. har även ett förslag på att ha 2 ringar en innanför förlovningsring och en utanför med stenar ;) Ska lägga in 2 stenar i förlovningsring en sten för varje barn


     

  • besten93


    Nu har min vigselring änteligen kommit. Det är en Schalins europa som är förlovningsringen Schalins Exklusive Europa fast specialkomponerad med safirer.
  • Jonastw


                                                                         Här är dom i färg
  • Lilja11

    Willow-vilken bedårande ring! Hur stor är stenen och får man fråga vad ni fick ge för ringen?

Svar på tråden Visa din ring! Bildtråd - ringar 2012