• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • hellgren
    ungbrud skrev 2012-04-12 22:06:01 följande:
    www.ebay.co.uk/itm/250971476174?ssPageName=ST...:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1497.l2648

    med klämmor, definitivft värt priset 40:- kul att ha jag valde färgen mörkbrun ska b eställa rakt också. säljaren säljer även äkta hår kolla de andra annonserna :D
    Känner du att det täckte hela håret med en, eller skulle du haft två om du fick välja? ;)
  • mjeanettek

    har du fått dem och är de ok? Ser på Feedback att en köpare från Danmark sa att 10 av dem hade dålig skrukork...


    hjgs skrev 2012-04-13 09:21:46 följande:
    Frökenkröger: det var aliexpress jag köpte dom ifrån nästan som eBay hittade inget storpack på ebay. Bra sida den med handlat mkt därifrån också. www.aliexpress.com/product-fm/438770833-25pcs...
  • Stike

    Hej!

    Blir jätte nyfiken på att kolla in ebay verkar ju vara så billigt där och jag som vill ha så mkt dekorationer på mitt bröllop!

    Men var inne nu på ebay men det finns ju inga kategorier i princip. Det borde finnas en kategri som heter bröllop åtminstånde..
    Hur gör ni??!?

  • hjgs
    mjeanettek skrev 2012-04-13 12:27:28 följande:
    har du fått dem och är de ok? Ser på Feedback att en köpare från Danmark sa att 10 av dem hade dålig skrukork...

    nej beställlde dom i går kväll


     

  • drömmer
    Stike skrev 2012-04-13 12:30:49 följande:
    Hej!

    Blir jätte nyfiken på att kolla in ebay verkar ju vara så billigt där och jag som vill ha så mkt dekorationer på mitt bröllop!

    Men var inne nu på ebay men det finns ju inga kategorier i princip. Det borde finnas en kategri som heter bröllop åtminstånde..
    Hur gör ni??!?
    Det finns bröllopskategorier under de större kategorierna . Annars är det ju bara att söka på wedding så får du upp ALLT. Men enklast är ju att söka på sådant du är ute efter, för det finns som sagt...mycket!
  • hjgs
    drömmer skrev 2012-04-13 10:04:36 följande:
    Åh hjälp. Ännu en sida!! Jag blir ju fattig

    haha jag kan ge dig en till jämför alltid alla tre :-P


     

  • drömmer
    hjgs skrev 2012-04-13 12:41:25 följande:

    haha jag kan ge dig en till jämför alltid alla tre :-P


     


    HAha ja gör det!
  • Pagnie
    aurum skrev 2012-04-13 00:09:39 följande:
    antingen binder du ihop dem med något som inte går upp (snöre med rejäla dubbelknutar eller nått sånt) o sätter på en lapp eller skriver direkt på asken eller så slår man in dem i papper som man sätter addressen på o skickar
    Så klart. Tack för tipset :D
Svar på tråden EBAY tråden!