• Sara1291

    EBAY tråden!

    Denna tråd är avsedd för de som har erfarenhet av ebay, kan rekommendera säljare, visa bilder på produkter därifrån osv. OCH för de som liksom jag själv inte har en aning om hur det fungerar 

    Själv har jag inte beställt något därifrån än. Men i o m att det mesta verkar vara så billigt lär det nog sluta med att största delen av all dekoration inköps från ebay.

    Välkomna in, ös på med allt möjligt som har med sidan att göra :)

  • Svar på tråden EBAY tråden!
  • sabz
    drömmer skrev 2012-03-13 16:34:07 följande:
    Åh ja jättegärna!! Vad kostade den på toodresses?
    1120:- ungefär. Lite dyrare än ebay men jag kan fortfarande inte handla därifrån :(
    Paypal har dock just det köpet på en review av någon anledning också, så jag hoppas att jag får min klänning detta år :|
  • Viccan

     



    Igår fick jag hem denna väska (4st) till mina tärnor.
    Den var verkligen super fin, över förväntan.

    Nu tror jag verkligen dom kommer bli glada när de får dessa utav oss som gåva.


     


     

  • Minuz
    Bollan skrev 2012-03-09 15:03:38 följande:
    Vad kostade denna bukett? Så fin ju. LÄNK????
  • MickeochViktoria
    Minuz skrev 2012-03-14 11:21:21 följande:
    Vad kostade denna bukett? Så fin ju. LÄNK????
    Såg den där buketten på ebay, men jag hittade den inte nu när jag sökte :S
    Du kan testa söka wedding bouquet på ebay så kanske du har bättre tur att hitta :)
    Tror den låg ute för cirka 400 kr på ebay. 
  • sabz

    Nu fixade jag ett nytt konto på ebay och nu kan jag äntligen handla!
    Klickade hem lite smycken, 2 halsband och ett armband. Skulle även ha köpt en tiara men den jag gillade var inte längre upplagd så jag hoppas att säljaren lägger upp den igen. Säljaren (corssover_gadgets) har jätte mycket fina smycken för den som är intresserad!




  • drömmer

    MickeoVictoria: Åh det är den vi med ska köpa. Låter bra att ni är nöjda! Uppdatera mig gärna hur den är i storlek sen :).

  • MickeochViktoria
    drömmer skrev 2012-03-14 13:43:43 följande:
    MickeoVictoria: Åh det är den vi med ska köpa. Låter bra att ni är nöjda! Uppdatera mig gärna hur den är i storlek sen :).
    M2b är ganska bred över bröst & ryggpartiet då han har ganska mkt muskler, så vi beställde en 44" och den passa perfekt i överdel, knapparna gick igen, däremot var den ju ganska rak passform så den var ganska precis över magen (lite stor) och det var då drog vi ihop "snöret" där bak på max. Förövrigt VÄLDIGT nöjd. Jättefin, tunt material och de är väl bra för sommarbröllop :) Fin ivory-färg och vit baksida.
  • drömmer
    MickeochViktoria skrev 2012-03-14 15:25:27 följande:
    M2b är ganska bred över bröst & ryggpartiet då han har ganska mkt muskler, så vi beställde en 44" och den passa perfekt i överdel, knapparna gick igen, däremot var den ju ganska rak passform så den var ganska precis över magen (lite stor) och det var då drog vi ihop "snöret" där bak på max. Förövrigt VÄLDIGT nöjd. Jättefin, tunt material och de är väl bra för sommarbröllop :) Fin ivory-färg och vit baksida.
    Tusen tack för ditt svar!!
Svar på tråden EBAY tråden!