• Forumvärd

    Det stora JULRACET! Vinn fina priser i Bröllopstorgets jultävling

    Nu närmar vi oss julen och då behöver vi en rolig och avkopplande tävling!
    Så här kommer Bröllopstorgets stora JULRACE!!Tomte
    Tävla med oss i december och vinn fina priser!

    Tävlingen kommer att gå till som så att ni kommer att få olika uppdrag!
    Uppdragen kommer att variera och det kan bli foto, rim och annat skoj!Solig

    Det kommer nya uppdrag måndagar och torsdagar så håll koll!
    Vinnarna utses av en jury från Bröllopstorget och kommer att presenteras här i denna tråd.

    Tävlingens första uppdrag!

    Ta ett foto på din adventljusstake eller stjärna och dela med dig av decemberstämningen!
    Ladda upp bilden i tråden.
    Berätta även vad adventsmys innebär för dig!

    Tävlingens första vinst är "Rough Diamond" ett läckert smycke från Elin Ryd
    www.elindesign.com



    Tävlingen startar den 1/12 och vinnaren kommer att utropas den 5/12 i denna tråd.
    I samband med det så kommer nästa uppdrag att läggas upp.

    Lycka till!!

    Tråden kommer att öppnas den 1/12!!
  • Svar på tråden Det stora JULRACET! Vinn fina priser i Bröllopstorgets jultävling
  • Naive


    Adventsmys är för mig den obligatoriska känskan av nostalgi som kommer varje år. Att umgås med nära och kära, få pynta i lägenheten och slå in julklappar hör pckså till. Så som att göra min supergoda glögg och se alla juldekorationer som sätts upp.  
  • Minuz
    Visa 2011-12-0...jpg i bildspel

    Adventsmys för mig är när man får sitta inne och mysa. Det snöar och är ruggigt ute och man sitter med en varm kopp glögg med tända ljus och bara tar det lugnt och njuter av stunden.
  • augusti2012

    Jag bor i en rätt liten ort vid vättern. Advent för mig är när ortsbor på små orter går tillsammans för att ordna julmarknad. 
    Ung som gammal hittar på något tillsammans. Tar lotter, äter knäckäpplen, tittar till tomten, får kloka råd ifrån brandkåren, fikar hos någon av kyrkorna och skänker pengar till dem som inte har det lika bra som oss, fiska fiskedamm, rider ponnyridning. Dricker gratisglögg, pratar skit och stressar av en smula.
    Allt detta sker utanför mitt fönster idag. I vår nya lägenhet har vi försökt att få det adventsfint. Och ljudet ifrån ortsborna som trotsar regnet är som ljuv musik i mina öron. 



     
  • pärlan01
    Minuz skrev 2011-12-05 08:54:52 följande:
    vart tog min bild vägen?????

    ja kunde se den alldeles nyss :) men inte nu min bild e med borta haha
  • Forumvärd
    Minuz skrev 2011-12-05 08:54:52 följande:
    vart tog min bild vägen?????

    Minuz skrev 2011-12-04 17:05:18 följande:
    Visa 2011-12-0...jpg i bildspel

    Adventsmys för mig är när man får sitta inne och mysa. Det snöar och är ruggigt ute och man sitter med en varm kopp glögg med tända ljus och bara tar det lugnt och njuter av stunden.
    Jag tror att den försvann eftersom att det är ett bildspel och det fungerar inte i tråden
  • Chicita
    Cantaton skrev 2011-12-05 10:35:58 följande:
    När en ny tävling öppnat, slutar den gamla då, eller kommer de att gå parallellt ett tag? Dvs. går det fortfarande att skicka in bidrag i denna tävling om advent?
    Dom har ju redan utsett vinnarna. Så jag tror att det är slut på denna tävling nu
  • Chicita

    Eller förlåt, jag blandade ihop det med en annan tävling...


    Men jag tror ändå inte att dom går parallellt.

Svar på tråden Det stora JULRACET! Vinn fina priser i Bröllopstorgets jultävling