• Ikka
    Äldre 25 Sep 10:29
    1923 visningar
    11 svar
    11
    1923

    Catering Orust med omnejd

    Vi hade tänkt ha Kalaskockarna på vårt bröllop, men nu visar det sig att de har semester då...
    Har ni tips på någon annan?
    Vi ska ha bröllopet på västra orust den 3juli.

  • Svar på tråden Catering Orust med omnejd
  • Havsbr­ud
    Äldre 25 Sep 10:38
    #0

    Får man lov att fråga om vilken lokal ni ska vara i? Vi har inte hittat den ultimata ännu, och är i desperat behov av tips!

    Kalaskockarna har jag också hört ska vara bra, men jag har inte koll på några fler cateringfirmor. Men det borde väl finnas i Stenungsund eller Uddevalla?!

  • len
    Äldre 25 Sep 16:43
    #0

    Svart örn villan i Uddevalla har god catering. Jag har iofs bara ätit buffé därifrån, men jag vet att de har trerätters också.

  • Ikka
    Äldre 26 Sep 20:48
    #0

    Vi ska ev vara i Barrevikens lokal på västra Orust (Edshultshall).

    Kommer Svarta Örn ut till Orust med mat??

  • Little­tiger
    Äldre 26 Sep 20:55
    #0

    Hör med Kök & Fisk i Ellös:

    Kök & Fisk
    Skandiav. 10 ,
    47431 ELLÖS
    Tel: 0304-500 04

    De caterade på en släktings 50-års kalas med en fisk&skaldjursbuffe. Dem fick mycket beröm för sin mat och service.

  • Ikka
    Äldre 27 Sep 02:11
    #0

    Tack Littletiger!
    Jag ska höra med dem. Tror du att de har annat än fisk på menyn också? Det är flera av gästerna som inte äter fisk....

  • Little­tiger
    Äldre 27 Sep 13:30
    #0

    Ingen aning tyvärr! Hör med dem och se vad dem kan ordna!
    Vilken kyrka ska ni vara i?

    Havsbrud:

    när gifter ni er och vilken kyrka har ni valt?

  • Ikka
    Äldre 28 Sep 17:34
    #0

    Vi har inte valt kyrka än, men det blir förmodligen på västra orust. Hade tänkt vara i Edshultshall, Barreviken. Men var där idag och den var inte alls vad vi ville ha. Vi väljer kyrkan när vi vet var vi ska vara efteråt...

  • Ikka
    Äldre 28 Sep 17:47
    #0

    Jag har varit i kontakt med Christers på Henån idag och de verkar också ha catering!

  • len
    Äldre 30 Sep 18:48
    #0

    Jag tror iofs att man får åka och hämta maten på svarta örn, men det skadar ju aldrig att fråga...

  • Little­tiger
    Äldre 1 Oct 14:01
    #0

    Morlanda Kyrka tar inte bokningar för nästa år förrän 15 oktober, pratade med dem idag. Så det blir att vänta 2 veckor till....

  • A-S
    Äldre 1 Oct 17:28
    #0

    Ikka, kolla in Hälleviksstrands kapell eller Mollösunds kyrka. De är vackra båda två men på varsitt sätt. Vi valde det vackra röda kapellet i Hälleviksstrand pga anknytning dit!

    Lycka till!
    /A-S

    Ps. Synd att kalaskockarna hade semester då, annars är de att rekommendera! Ds.

Svar på tråden Catering Orust med omnejd