• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • fayefaye
    Madicken skrev 2013-05-30 00:27:26 följande:
    fayefaye, vilka fina sockerrosor! Hur gjorde du dom?
    Tack! Har kollat runt på nätet men jag har gjort som denna videon visar ungefär:


    Finns massa bra på youtube :D
  • Annica70
    CoG: vi viger oss hemma i trädgården så den nedskräpningen är ingen fara
  • CoG
    Annica70 skrev 2013-05-30 06:51:35 följande:
    CoG: vi viger oss hemma i trädgården så den nedskräpningen är ingen fara
    Vad skönt.
    Då är det ju fritt fram att ha det precis som man vill utan att behöva tänka på andra :)
  • Madicken
    Annica70 skrev 2013-05-29 13:42:46 följande:
    så här är mina strutar som jag ska ha lavendel i som gästerna ska ha istället för ris till att kasta på brudparet


    Väldigt charmigt, funderar också på lavendel eller nåt sånt!
    (kommer även ha bubblor)
  • CoG
    fayefaye skrev 2013-05-29 23:54:57 följande:
    Gjort massa pompom's till lokalen och ett gäng sockerrosor till tårtan. Bara två veckor kvar nu! Sista rycket!

     


     


     



     


    Otroligt vackra rosor!
  • stealmystyle

    Har läst igenom hela tråden och alla pysslar jättefina saker! Tänkte dela med mig av det jag hittills har gjort. Våra färger är silver och svart.



    Gästbok.


    Inbjudan. Insidan består av ett foto av oss på ena sidan och på andra sidan har jag bara klistrat in all info på ett vitt papper som jag skrivit ut från skrivaren. 


    Namnskyltar. Dessa ska jag sätta fast i vinglaset med en liten svart klädnypa.
  • Yousofin

    Fayefaye fina rosor!! Ska du använda just dom den 27 juli? Jag bara undrar hur långt i förväg man kan göra rosorna och hur förvarar du dom? Var köper du sockerdegen?

  • fayefaye
    Yousofin skrev 2013-06-04 21:38:35 följande:
    Fayefaye fina rosor!! Ska du använda just dom den 27 juli? Jag bara undrar hur långt i förväg man kan göra rosorna och hur förvarar du dom? Var köper du sockerdegen?
    Nej vi gifter oss om en vecka så det är inte långt kvar ;) Men vad jag har hört kan man egentligen göra dom rätt långt innan, bara utgångsdatumet på grejerna man använder håller. Sen är det bara att lägga dem i en lufttät burk så ska de hålla sig fint.
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)