• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • emzerus83

    Har gjort iordning en gästbok till bröllopet...var inte så mycket pyssel med den kanske då den är rätt enkel. Men det var så jag ville ha det så jag är nöjd :)


  • EmelieNoras

    Hejsan ! gud vilka fyndiga och fina trix ni har kommit på ! jätte kul att se :) 
    Tänkte kolla om någon har några ideer att pynta väggar med ?  :) Vi kommer hyra lokal och temat är rosa/vitt. Gärna om ni har någon ide för billig dekoration att göra ett sådant stort hjärta att ha på väggen eller dylikt där vi som par kommer att sitta, kanske något att hänga i taket ? 

    Kolla gärna på min tråd och hjälp mig lite där med, vet inte om ni kan se den, men om kommentera gärna om ni kan :) 

  • GabriellaIvarsson

    Idag shoppade vi lite nya saker vi har fixat med nu.

    Två korgar där vi virade band runt handtagen. En för vår brudnäbb (för blomblad) och en att ha såpbubblorna i.




    2 presentboxar och 2 "paketrosetter" blev askar att ha ringarna i. En var till våra ringbärare! Ska bara hitta något lämpligt att ha innuti...



     
  • rosemarypatrik

    Denna ska vi ha såpbubblorna i, ska eventuellt byta ut de blå rosorna till röda, då korgen gjordes till mitt förra bröllop


  • Carin85

    Hej! Vart kan man få tag på album med spiral och vita blad? Kollade på panduro men deras är ju bara med svarta blad....

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)