• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • CoG

    Ja, varför inte!
    Testa!


    Tassiemon skrev 2013-05-02 11:14:02 följande:
    Funderar på att kanske sätta pärlor i blommorna, vad tycker ni?
  • jonsar02
    Tassiemon skrev 2013-05-02 16:12:41 följande:
    Vilken fin stämpel, färgerna blev väldigt fina ihop :)
    Tack så mycket. Vi köpte sigillet på Panduro.
     
    lillapia skrev 2013-05-03 10:05:43 följande:
    Fin, vi har också köpt servetter och ska ha spetsband men undrar om jag ska fixa rulla och knyta spetsband två dagar innan bröllop eller kan man gör nu? Vi gifter oss den 15 juni.. Hur gjorde ni?
    Vi gifter oss i slutet av juli och vi kommer att göra iordning allt innan dess. Jag kommer troligtvis att göra det redan i juni för att inte bli stressad av det strax innan bröllopet. Jag tror att man har nog att göra ändå.
     
  • SingingFantacia

    Här små tacködlor som mobilsmycken. Har hunnit med att göra tre ska bara göra 86 till ;) Samt måla klart tallrikarna, göra alla servettringr färdiga samtidigt som jag ska klara alla tentor innan 10/8



  • JossanKossan

    Ni vana pysslare. Jag som total nybörjare här söker lite tips och råd. Till själva vigseln tänkte vi göra strutar av tårtpapper, hur ska vi limma ihop dessa? Funkar det med vanligt superlim eller går det igenom så att säga?

  • SingingFantacia
    JossanKossan skrev 2013-05-14 08:23:49 följande:
    Ni vana pysslare. Jag som total nybörjare här söker lite tips och råd. Till själva vigseln tänkte vi göra strutar av tårtpapper, hur ska vi limma ihop dessa? Funkar det med vanligt superlim eller går det igenom så att säga?
    Jag skulle valt allim. Superlim kan om man har otur ge fula fläkar.
    Lycka till
  • JossanKossan

    Tack så mycket, jag ska köpa båda och prova...update med resultat kommer förhoppningsvis:)

  • BellaBella

    Hej! Jag pysslar inte mkt, men tittar i denna tråd ibland. Nu har jag fixat en planeringsbok!
    Blev jättenöjd, och även killen tyckte om den!! {#emotions_dlg.flower}  -åh, den där kan du ha å pyssla med sa han! <3
    Han la även till en bild på oss som jag klistrade på en bit av det lila pappret så det blev en ram! Jäääättenöjd!!


  • confuzed86

    Bellabella: riktigt snygg blev boken! Var har du hittat själva "omslagspärmen"? Det hade ju även funkat som gästbok :)

  • BellaBella

    TACK! Jag köpte den på bokhandeln för 49:-!!! Ska köpa minst en till, att ha som gästbok faktiskt Solig
    Har du nån än?

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)