• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Pyttis
    pamjofre skrev 2013-03-20 20:41:37 följande:
    Pyttis- jätte häftiga rosor! Var hittar man sånna? Å e deom i tyg eller äkta?
    vist är de helt underbara!!! dom är äkta heter "rainbow" inte så svårt att gissa kanske haha
    och de kan du beställa hos vilken florist som helst, vi har iaf aldrig några problem att få  hem dom, bara vi får veta en vecka innan så skulle tro det är samma i alla butiker :)
  • SingingFantacia
    pamjofre skrev 2013-03-20 20:41:37 följande:
    Pyttis- jätte häftiga rosor! Var hittar man sånna? Å e deom i tyg eller äkta?
    Vill man kan man köpa dem i tyg på ebay där finns även frön för dessa vackra rosor.
  • pamjofre
    PyttisSingingFantacia- ja de e verkligen jätte häftiga! hehe jo rainbow va ju inte så svårt att gissa :) hehe. måste höra med blomsterbutiken här i stan! Pyttis- var ligger din blomsterbutik? 
  • Pyttis
    pamjofre skrev 2013-03-21 19:00:25 följande:
    PyttisSingingFantacia- ja de e verkligen jätte häftiga! hehe jo rainbow va ju inte så svårt att gissa :) hehe. måste höra med blomsterbutiken här i stan! Pyttis- var ligger din blomsterbutik? 
    gör det, dom är elt underbara!  att konstgorda finns att få tag i i alla möjliga knasiga färger är ju inte så svårt att tänka sig, men är nåt extra tycker jag när det är äkta, men så är jag ju blomnörd med haha
    jag håller till en halvtimme söder om norrköping :) eller butiken är där, sen åker vi runt lite överalt med beställningsjobb o så så jag far runt en del :)
  • Juli2013


    Jag har köpt 100 sådana här små, vita emaljerade hinkar från en säljare på Etsy, som vi kommer använda som bordsplacering - jag kommer att knyta fast en namntag med namn för varje gäst, och sedan fylla med vita mandeldrageer. På så sätt har vi både favor och bordsplacering i ett, gästerna kan äta upp mandlarna och sedan ta hem hinken och använda som ljuslykta för värmeljus, tända och minnas vårt bröllop :)


     

  • Sofiedh
    sophiebus skrev 2013-02-14 21:23:04 följande:
    här har jag lyckats knåpa ihop min egen brud knapp/brosch bukett... 
    längtar så jag kan dö efter att det ska bli lördagen den 3/8 2013 =)


    WOW, den var verkligen jättefin, så välarbetad!
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)