• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • fayefaye

    Blivit inspirerad av andra här och gjort ljuslyktor av gamla glasburkar och spets. Blev bara två ikväll, tyckte limlukten var lite väl stark, skulle vara bättre att sitta ute, men det är lite kallt nu ;)

    Det ska till sidenband i vår temafärg också.



  • stormhelen
    fayefaye skrev 2013-01-31 19:12:31 följande:
    Tack! Inte helt själv :) Hittade en trädmall på nätet som jag skrev ut och sedan ritade av på ett snyggare papper :D

    Aha! Men även om det inte är helt din egen design så är det väldigt snyggt iaf tycker jag, till och med bättre än din insperationsbild.


    Jätte rolig ide det där med att gästerna ska få göra sina fingeravtryck som blad på trädet. Solig


    Det kommer att bli super bra.


     

  • stormhelen
    GabriellaIvarsson skrev 2013-01-31 21:03:53 följande:
    ÄNTLIGEN är våra inbjudningar klara!

    Vi har köpt vinyler som vi satt på nya ettiketter och gjort nya fodral till.
    Tog sin lilla tid, men oj så nöjda vi är! 

    WOW!!!


    Vilka coola inbjudningskort!


    Vad duktiga ni är som gjort dessa fina och anorlunda inbjudningskort.

  • Fjärilen
    MamaMia skrev 2013-01-30 19:53:33 följande:

    Undrar om nån kan hjälpa mig här med en sak?


    Letar efter ljusrosa "papperaktig" bordsslöpare till festen, inte nå så dyrt... gärna om de ser tygaktigt ut är bäst men inge måste.


    Hittar ingestans.


    Kollat Duni men om nån har en idé var mer de kan finnas? :)


    Såå tacksam för svar!


    Det finns dekorväv på panduro:
    www.pandurohobby.se/Katalog/50-Skapa-Dekorera/5060-Dekormaterial/506010-Textil/2/101008-Dekorvav-gles-30-cm-ljusrosa

    Här finns med, dock slutsåld, men de kanske får in mer:
    www.annasbutik.se/store/p/rosa-99339/sizoflor-dekorv%C3%A4v-44081

    På ebay, ganska billigt:
    forum.tradera.com/dekorvav-sizoflor-som-lopare-till-fest-20-cm-x-9-m-auktion_341085_162186761

    Här finns 24meter
    www.sykompaniet.se/contents/sv/d430.html
  • Juli2013

    Fayefaye: jättefina!! Jag funderar på att göra något liknande. Vad har du använt för spets, alltså är det dukar eller metervara eller vad är det? Jättefina i alla fall!!

  • SofiaMagdalena
    GabriellaIvarsson skrev 2013-01-31 21:03:53 följande:
    ÄNTLIGEN är våra inbjudningar klara!

    Vi har köpt vinyler som vi satt på nya ettiketter och gjort nya fodral till.
    Tog sin lilla tid, men oj så nöjda vi är!

     


    Jösses så snyggt! Vilket jobb ni gjort! Otroligt fyndigt :)

    Era gäster kommer bli så glada! 
  • afturelding

    Nu är våra inbjudningar klara, och lagda i postlådan! Tyvär hade vi inget lim som fungerade, så det fick bli tejp eftersom att de verkligen behövde postas idag. Det lila pappret är akvarellpapper som jag själv har målat för att få strukturen, och på vissa av dem är det tassavtryck från våra katter som mer än gärna ville hjälpa till. Således blev inköpen gratis då allt fanns hemma, himla praktiskt.



  • johanson

    Så här ser placeringskortshållarna ut. Kortet är inte det som vi ska ha.

Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)