• Hanna05

    GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)

    Här kan ni gärna lägga upp bilder på allt pyssel ni hunnit med & ska göra inför den stora dagen. Behöver stor inspiration nu! :))

  • Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)
  • Chicita
    kakank83 skrev 2013-01-14 14:50:15 följande:
    Tre sycken olika placeringskort.....Hjälp mig och säg vilken du tycker var finast :) ( Är lite slarvigt skrivit som självklart skall göras bättre till dagen D.)
    Jag gillade den första (på glaset) men jag tycker att den är för långsmal.
    Jag tycker att den skulle varit finare om den var en eller till och med två "bågar" kortare 
  • stormhelen

    Vilken rolig tråd!


    Super kul att kolla in er kreativitet.


    kakank83 skrev 2013-01-14 14:50:15 följande:
    Tre sycken olika placeringskort.....Hjälp mig och säg vilken du tycker var finast :) ( Är lite slarvigt skrivit som självklart skall göras bättre till dagen D.)
    Jag tycker bäst om den första som är på glaset. Den känns lite mera stilren och lite mer "lagom" så att säga.
  • kakank83

    Tack alla för era råd! Tror att de blir den första men är ju ett tag kvar till augusti så jag kanske hinner ändra mig :)

  • Juli2013

    Var har du hittat det fina papperet? Jag gillar liksom det mönstret på kanten, fin detalj!! Tycker också alternativet med glaset är snyggast :)

  • Georgssons
    Tokig skrev 2012-09-11 13:39:17 följande:


    De första 25 är klara, men sen tog pinnarna slut. Ska väl göra minst lika många till...
    Jättefina! Såna tänkte jag också göra till vårt bröllop. Var har du fått tag i allt fint papper? 
  • Tokig

    Det är vanligt presentpapper. Jag har bara klistrat ihop två olika för att få olika färg och mönster.

  • kakank83
    Juli2013 skrev 2013-01-15 12:42:20 följande:
    Var har du hittat det fina papperet? Jag gillar liksom det mönstret på kanten, fin detalj!! Tycker också alternativet med glaset är snyggast :)
    pappret är lite hårdare papp... sen har jag använt en bårdpunch till kanten :)
Svar på tråden GE MIG BILDER! På ert pyssel inför den stora dagen :)