• Millan1984

    Öviksbrudar 2012

    Någon mer här som ska gifta sig i Övik under 2012 ??

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-25 16:49
    Uppdaterar listan

    AnnLi - 16 juni

    hgjs - 30 Juni

    lilja - 21 juli, Själevads Kyrka

    Hipo1 - 28 juli

    Millan1984 - 11 Augusti, Arnäs Kyrka

    Jeeda7 - 25 Augusti

  • Svar på tråden Öviksbrudar 2012
  • hjgs
    Millan1984 skrev 2012-07-09 18:13:23 följande:
    men attans....du känner ingen som nyss gift sig som vill sälja?? behöver 8 st, ska täcka över en bespisningdel som är 5 m långt..
    vet en som gifter sig i helgen ska kolla om hon vill bli av med dom.
  • Hipo1

    Millan: eller kolla köp&sälj här på bt. finns en annons om knoppa-lakan i umeå..

  • Millan1984
    Hipo1 skrev 2012-07-10 00:09:43 följande:
    millan: jag har sju...
    kan jag få köpa?? ska till hem till Bonäset på fredag
  • Millan1984
    Hipo1 skrev 2012-07-10 19:10:50 följande:
    miillan: jag ska ju använda de 28e juli...

    Ja men just ja hahaha.


     


     

  • Millan1984

    det har löst sig. Gubben hittade tyg till ett bra pris vi har även beställt alkoholen och lämnat in festhäftet till ett tryckeri. Ikväll testades frisyren och det kommer säkert bli skitbra Imorgon ska jag på stan och göra lite bröllopsrelaterade saker. Fick världens jobbigaste huvudvärk så jag hoppas på en rejäl sovmorgon imorrn

  • lilja

    Idag är det bara en vecka kvar!!
    Hämtade ringen i veckan, varit i kyrkan och provgått och det sista är snart avbockat på listan. Och fullt med fjäriar i magen!!!

    Det enda som stör är vädret... Hoppas bara att det blir uppehåll, att man slipper regnet. Har tänkt en tipsslinga för gästerna innan vi kommer + att de ska få åka linbanan.

    Har gjort toalettkorgar också. Fyllt dem med spray, tandtråd, ob, bindor, kammar, minttabletter, plåster, syetui, alvedon, våtservetter, nagelfil, handcreme osv. Hittade korgar på Åhlens på rean och sakerna i på rusta och dollar store.


    * 21 juli 2012 *
  • Millan1984

    och jag har snart fixat klart placeringskorten och bordsplaceringskartan ska mamma hjälpa mig med. Har köpt presenter till de som hjälper oss, alkoholen ska hämtas ut snart och festhäftena är klara. Förhoppningsvis kan sambon skriva utvvigselprogrammen till veckan. 4 helger kvar för oss

Svar på tråden Öviksbrudar 2012