• Sodere­k
    Äldre 14 Jun 21:49
    14450 visningar
    65 svar
    65
    14450

    Ska ni gifta er under 2012 och har en blogg? Kom in hit och dela med er!

    HjärtaSka ni gifta er under 2012 och bloggar om allt inför er stora dag? Kom hit och dela med er!
    Har ni skrivit fler inlägg så får ni även uppdatera om det här inne så vi vet vad som händer och vad vi kan se fram emot!

    Jag har också en blogg om allt inför våran dag som ni mer än gärna får kika in på. Här skriver jag om allt inför bröllopet och tar gärna emot tips och råd inför vår stora dag! Släng gärna in en kommentar eller läs bara. Följer ni mig så följer jag mer än gärna er!

    mittunderbarabrollop.blogg.se/

    Hoppas ni alla har en underbar dag att se fram emot! Hjärta
  • Svar på tråden Ska ni gifta er under 2012 och har en blogg? Kom in hit och dela med er!
  • elli84
    Äldre 10 Mar 07:27
    #51

    Läs gärna min blogg där jag skriver om allt som har med mitt stundande bröllop att göra, ni får följa mig till altaret :)

    Just nu är jag inne på att välja vigselring, läs mer om det på min blogg :)

    Och vad roligt att få läsa era bloggar, så roligt att få inspiration :)

    www.elliwoww.blogg.se

  • stockh­olmsbr­ud
    Äldre 11 Apr 16:46
    #52

    Besök gärna www.lochewedding.blogg.se

  • Retrob­ohem
    Äldre 14 Apr 00:32
    #53
  • Blingb­ling
    Äldre 14 Apr 08:47
    #54

    Hej blivande brudar ! Jag har redan gift mig och har en hemsida där jag tipsar om allt jag önskar jag tänkt på inför den stora dagen samt vad jag hade bortprioriterat om jag fått möjligheten att göra om hela härligheten... Du hittar tips om vad du kan fylla ditt festprogram med, budgettips, hur du fixar frisyren själv, fyndar billigare vigselringar från USA, fyndar tårta genom att beställa en festtårta istället för bröllopstårta ;) mm Kika gärna in!! http://bröllopscoachen.hemsida24.se/


  • grynet­103
    Äldre 15 Apr 19:33
    #55

    Härligt att läsa alla andras bloggar! Här kommer min blogg som handlar om mitt liv samt planeringen inför vårt blivande bröllop i sommar! Välkomna att kika in!


    systerulrika.blogg.se

  • Pascha
    Äldre 16 Apr 09:17
    #56

    Vi gifter oss den 26 maj 2012. Har en blogg i normala fall oxå men bloggar en del om bröllopet om än inte frenetiskt. :)


     


    www.wildlake.blogg.se

  • Sirenn­e
    Äldre 16 Apr 21:53
    #57

    Kul med alla bloggar!


    Jaghar kommit igång lite långsamt, men dock... Vi gifter oss den 1 september i år.


    http://sirennesblog.wordpress.com/


    /S

  • godism­onstre­t
    Äldre 26 Apr 14:24
    #58

    hej, jag ska gifta mig i september, ni kan läsa om mina veliga tankar under kategorin "vigselplanering" går lite trögt för oss i planeringen! vi har alltså kört fast, så ska kolla genom era bloggar och hoppas få ideer=)
    Vi har bokat tide den 8 september, ett borgligt bröllop än sålänge!

    http://blogg.alltforforaldrar.se/godismonstret/

  • Ellenö
    Äldre 26 Apr 20:24
    #59

    Hej! gifter mig den 4/8 i kiruna kyrka skriver om det i min blogg.


  • kajsah­n
    Äldre 3 May 00:04
    #60

    Hej!


    Jag ska gifta mig i Juli och på min blogg skriver jag om planering samt massa inspiration!


    Vårt tema är lantligt vintage.


    Just nu fixar jag inför ett godisbord som tydligen ska vara med på festen. Man skapar ju sin egen stress... fast det är ju himla kul också :)


    soderlya.blogg.se

  • SaraJo­hanna
    Äldre 23 May 23:33
    #61

    Puffar lite för denna tråd och håller tummarna att det är fler som kommit igång med bloggandet nu när det närmar sig sommaren! :)


     


    Ni som inte själva bloggar men kanske läser mycket bloggar, tipsa gärna om bra bröllopsbloggar ni hittat!


  • inreda­medmer­a
    Äldre 31 May 20:47
    #62

    Hej! Jag bloggar i vanliga fall om inredning men eftersom vi gifter oss den 18:e augusti i år så tar bröllopsplaneringen över lite. Hoppas att jag kan inspirera någon!

    För tillfället är det frisyrer, dukning, brudbuketter och bröllopstårta som tar över tankarna. Antar att det även är det som ni kan läsa om framöver...

    inredamedmera.wordpress.com

    Välkommen!

  • Äldre 26 Jun 14:10
    #63

    Nu försöker jag verkligen uppdatera nu på slutspurten. Följ med och ge mig lite push och kommentarer! Solig

    mittunderbarabrollop.blogg.se


  • Nudax
    Äldre 26 Jun 16:26
    #64

    Puschar för min än en gång nu när jag faktiskt skrivit lite i den igen =P


     


    www.minatankarombrollop.blogg.se


     

  • jakoth­er
    Äldre 26 Jun 21:55
    #65

    min blogg handlar om våra hemliga planer!! ;)


    För All Tid 2012-08-25 frokenfjellstrom.blogg.se
Svar på tråden Ska ni gifta er under 2012 och har en blogg? Kom in hit och dela med er!