• Sodere­k
    Äldre 14 Jun 21:49
    14449 visningar
    65 svar
    65
    14449

    Ska ni gifta er under 2012 och har en blogg? Kom in hit och dela med er!

    HjärtaSka ni gifta er under 2012 och bloggar om allt inför er stora dag? Kom hit och dela med er!
    Har ni skrivit fler inlägg så får ni även uppdatera om det här inne så vi vet vad som händer och vad vi kan se fram emot!

    Jag har också en blogg om allt inför våran dag som ni mer än gärna får kika in på. Här skriver jag om allt inför bröllopet och tar gärna emot tips och råd inför vår stora dag! Släng gärna in en kommentar eller läs bara. Följer ni mig så följer jag mer än gärna er!

    mittunderbarabrollop.blogg.se/

    Hoppas ni alla har en underbar dag att se fram emot! Hjärta
  • Svar på tråden Ska ni gifta er under 2012 och har en blogg? Kom in hit och dela med er!
  • NewYor­kBrud
    Äldre 18 Jun 22:59
    #1

    Har bloggat lite smått om vårt bröllop som skall gå av stapeln i april 2012.

    Bloggadress i sidfoten..


  • Pinkgr­ape
    Äldre 18 Jun 23:01
    #2

    Jag gifter mig redan i sommar, men jag är så nyfiken av mig att jag tänker läsa er bloggar ändå! :) hihi


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Äldre 19 Jun 00:00
    #3

    Jag har en blogg, izredam.blogg.se  - där kommer man kunna följa bröllopsplaneringen så fort det faktiskt finns en officiell sån (vill hålla det hemligt tills han har friat...). För tillfället handlar den inte om så mycket alls, jag jobbar med en ny design för tillfället, i hemlighet xD

  • BrudiM­aj2012
    Äldre 19 Jun 09:34
    #4

    Å vilken bra tråd! :)
    Jag har tänkt starta en blogg men inte kommit så långt ännu..
    men jag återkommer när det är gjort!
    Blir kul att följas åt, och skönt att inte vara ensam om bröllopsfixeringen.. ;)

  • Moon River
    Äldre 19 Jun 10:29
    #5

    Min blogg är inte så aktiv, jag skriver i mån av tid och ork. Men vårt bröllop ska ju äga rum utomlands och är dessutom hemligt så jag måste skriva av mig någonstans!


    http://moonriver-wedding.blogspot.com/


  • Debe
    Äldre 19 Jun 21:38
    #6

    Jag bloggar om vårat vinterbröllop och försöker skriva något varje dag. Skriver om allt möjligt runt bröllopet, gå gärna in och kika och lämna gärna en kommentar!

    http://mittvinterbrollop.blogg.se/


  • imdeli­cate
    Äldre 20 Jun 11:55
    #7

    Jag skriver till största delen om vårt liv i Dublin, där vi ska bo i ett år, men det kommer bli mer och mer bröllopsinlägg ju mer det närmar sig :)

    http://imdelicate.blogspot.com

  • Äldre 20 Jun 12:56
    #8

    Hej, jag har ju skrivit på alla andra lämpliga trådar så jag gör det här med... ;) jag ska gifta mig 2012 och bloggar. Just nu har jag en tävling som vore hur roligt som helst om ni var med i. På min blogg finns även en rabattkod som gör att ni får 10% på myheart året ut... ;)
    www.karlochcecilia.blogg.se

  • MLWSWY
    Äldre 20 Jun 14:27
    #9
  • Sodere­k
    Äldre 21 Jun 14:35
    #10

    Härligt med lite bloggar! Ska bli kul att läsa. Jag tror att många kommer blogga mer sen efter nyår men det är alltid roligt att läsa om tankar och planeringar si sådär ett år före Glad


Svar på tråden Ska ni gifta er under 2012 och har en blogg? Kom in hit och dela med er!