• RiNa

    Malmö brudar 2011/2012

    Hejsan!
    Någon mer i Malmö som gifter 2011/2012?  Kunde vara skoj att ha en tråd för oss så vi kan utbyta lite tips och ideér med varandra.
    Hoppas på många svar =)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 11:05
    Freakie, 28 år, inga barn än, gifter oss borgerligt 30:e Juli på Malmöhus slott, festen hålls på Wega Restaurang

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-21 11:06
    Theka, tjugotio år. Har en 20 månader gammal dotter. Gifter oss i St Pauli-kyrkan den 9 juli. Festen hålls på Holmåkra Loge.

    RiNa: 24 år. Inga barn än, får se vad som händer efter bröllopet ;). Gifter oss i St:Pauli 4 feb och har bröllopsfesten på Hamn&Peppar

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-23 08:18
    Ninen, 33 år, Son 2 år snart, gifter oss 28 maj i St Pauli, middag på Gränden restaurang.=)

    Mikaela86, 24 år gammal med en son på 1 år den 31 maj, gifter mig i S:t Pauli kyrka den 27 augusti och har festen på Söderbloms Lounge & Grill =)

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-24 19:38
    1995 11 17, 32 år, dotter 14 år, dotter 10 år, son 8 år, gifter mig borgerligt 2012-11-17, var vet vi inte än.

    Syrinx, 24 år, inga barn, gifter mig med min prins 26 maj 2012 utanför Vadstena. Men jag bor ju i Malmö!

  • Svar på tråden Malmö brudar 2011/2012
  • Theka
    Syrinx skrev 2011-05-30 12:26:04 följande:
    Theka - så fina inbjudningskort! Hur gjorde ni dem?

    Mikaela86 -  Mejl är på väg!
    Köpte papper på Panduro och klistrade ihop :) Gjorde en design på datorn och skrev ut på färgskrivare. Insidan ser ut så här:


    Jag gillar ju scrapbooking och höll på en del med det förut men till inbjudningarna begränsade jag mig rejält och det är jag glad för i efterhand för det tog ändå ganska många timmar att pyssla ihop korten. Det är dessutom lätt att matcha andra detaljer till nu så här i efterhand.
     
  • Syrinx
    Theka skrev 2011-05-30 12:59:09 följande:
    Köpte papper på Panduro och klistrade ihop :) Gjorde en design på datorn och skrev ut på färgskrivare. Insidan ser ut så här:

    Jag gillar ju scrapbooking och höll på en del med det förut men till inbjudningarna begränsade jag mig rejält och det är jag glad för i efterhand för det tog ändå ganska många timmar att pyssla ihop korten. Det är dessutom lätt att matcha andra detaljer till nu så här i efterhand.
    Supersnyggt, verkligen! Jag är så imponerad över att folk kan få ihop så snygga inbjudningskort!
    Mitt tålamod är närapå obefintligt vad gäller sånt - tur att fästmannen gillar det där med pyssel så vi förhoppningsvis får ihop något!
  • Doris

    Theka - Vilka fina inbjudningskort!! Jättevackra. Jag önskar att jag oxå skulle kunna göra mina själv men jag har tummen mitt i handen :(

    Ska ut en runda på stan i dag.....kanske ska gå förbi och se om det fortfarande finns en gästbok kvar. Hoppas!

  • Freakie

    Idag har vår cake topper kommit, underbart söt:


    Ebay är bra!
  • Syrinx
    Freakie skrev 2011-06-01 21:30:09 följande:
    Idag har vår cake topper kommit, underbart söt:
    Jättesöt! 
  • Doris

    Freakie: Jättefin! Hade kunnat tänka mig en likadan. Får jag fråga vad du fick betala för den?

  • Freakie
    Doris skrev 2011-06-09 12:12:01 följande:
    Freakie: Jättefin! Hade kunnat tänka mig en likadan. Får jag fråga vad du fick betala för den?
    Har för mig att det blev ca 240 med frakten, levererades inom ca 2 veckor.
  • Theka

    Vart håller Ninen hus? Jag vill ju se bilder från hennes bröllop!

    Själv har jag 1 månad exakt kvar idag innan jag blir fru Skrattande 

Svar på tråden Malmö brudar 2011/2012