• MeahJ

    Brud 2013

    Jag kommer att gifta mig 2013.

    Jag vet att jag är VÄLDIGT tidigt ute med planering, men jag känner att man kan nog aldrig vara för tidigt ute.
    Om inte annat så får man massor av inspiration, tips och ideér här :)

    Någon annan som också gifter sig 2013 och vill följa denna tråd?

  • Svar på tråden Brud 2013
  • filibustern

    missidis: hehe. :P ja.. jag kommer väl inte att acceptera vad som helst. men jag litar på han. han har USEL smak gällande färger. men allt annat är han duktig på :P 

  • missidis

    Skulle vilja ha lite åsikter från er :) Svårt att veta vem man ska fråga då man inte vill att de nära som ska närvara på bröllopet ska veta för mkt ;) 

    Vi kommer ju gifta oss borgligt men allt kommer gå till på samma sätt som vid en kyrklig vigsel, ingångsmusiken har vi några val och sen kommer en solist sjunga Utan Dina Andetag med Kent då både jag och min sambo älskar dem. Sen försöker jag hitta en riktig kärlekslåt till som är "vi"  men det kommer nog :) Nu till saken, när vi träffades så blev "våran" låt papparazzi med Lady Gaga och vi skulle gärna ha den som utgångsmusik dock utan text och någon lugnare version men nu har jag hittat en lite funky melodi och vad tror ni om denna?
    The Chart Toppers – Paparazzi (Made Famous by Lady GaGa)

    Vi ser gärna att när vigsel är över så börjar festen och då skulle mina tärnor kunna få igång alla att klappa i takt när vi går ut till denna?

    Långt inlägg men vad tror ni? :D 


  • Beccastina
    missidis skrev 2011-11-04 21:04:16 följande:
    Några som bärjat titta på vigselringar? Vi har nog bestämt sedan tidiagre vilken ring jag ska ha eftersom det finns en som hör till min förlovningsring.. Men herregud vad mycket fint det finns... hur ska man kunna välja??? :D

  • Beccastina

    ojj va snabb jag var med att posta, såhär ser kombinationen ut som vi har tittat på

  • Brudiframtiden
    missidis skrev 2011-11-04 21:04:16 följande:
    Några som bärjat titta på vigselringar? Vi har nog bestämt sedan tidiagre vilken ring jag ska ha eftersom det finns en som hör till min förlovningsring.. Men herregud vad mycket fint det finns... hur ska man kunna välja??? :D
    Jag har vigselring, en ärvd gammal ring som ska tas in lite och fixas med nån sten som fattas. Min förlovningsring passar inte ihop med något alls egentligen men det blir som dessa ringar ungefär.
  • Brudiframtiden

    Funkar inte att ladda upp bilder...men de finns i mitt galleri..


    Brudiframtiden skrev 2011-11-08 21:32:13 följande:
    Jag har vigselring, en ärvd gammal ring som ska tas in lite och fixas med nån sten som fattas. Min förlovningsring passar inte ihop med något alls egentligen men det blir som dessa ringar ungefär.
  • dellelgarin

    Hej får man plats här? Vi planerar att gifta oss i juni 2013 efter frieri i oktober :)

  • Frida87
    dellelgarin skrev 2011-11-09 12:43:25 följande:
    Hej får man plats här? Vi planerar att gifta oss i juni 2013 efter frieri i oktober :)
    Åh vad kul! Samma dag som oss och vi förlovade oss också i oktober:).
    Har ni planerat något ännu? 
  • Beccastina
    missidis skrev 2011-11-09 12:34:29 följande:
    Vad fina ringar! 

    Jag har denna förlovningsring fast i vitguld:
    smycka.se/wp-content/uploads/2011/09/Classic_...

    Så kommer blir en ring i vitguld men kan inte bestämma vilken av dessa som är finast, tror oxå att man kanske stör sig på en ring med sten om man kommer emot den hela tiden... Jag vet inte... Vilken gillar ni bäst?

     
    ojj ja det e ju svårt, skall du behålla den gammla förlovningsringen? Personligen så älskar jag flera stenar irad ;) och den stora ringen med 7 stenar tillsammans med den ringen med stenar på sidan hade varit perfect ;) men nu ville du kanske inte välja två ringar.. men jag kör ändå på den "stora" ringen.

    är det kanske bara vi som byter ut våra gammla förlovningsringar, hade rödguld innan men har tröttnat så det e därför vi byter till vitt (har enbart silversmyken så det passar bättre)
Svar på tråden Brud 2013