• ulda
    Äldre 3 Sep 13:05
    9015 visningar
    13 svar
    13
    9015

    Pianonoter till För kärlekens skull

    Är det någon som vet var man kan köpa pianonoter till T/K Gärdestads För kärlekens skull? Alltså inte bara melodislingan och ackord (som ju finns på notpoolen och pop-böckerna, jag vet).

    Berätta här eller om du har dem blir jag jätteglad om du mailar dem till mig, ulda@hotmail.com

  • Svar på tråden Pianonoter till För kärlekens skull
  • Johann­a = en lat kock
    Äldre 3 Sep 13:21
    #0

    vet inte om just den låten finns men på www. sheetmusicdirect. com (skriv ihop) så kan man iallafall vad jag vet få pianonoter

  • Okänd
    Äldre 3 Sep 19:05
    #0
    Meddelande borttaget
  • cybbek­o
    Äldre 3 Sep 19:06
    #0

    Kärlekens sånger heter en bok där denna låt finns med ett jättefint arr. för solosång och pianoack.

    Gå in på bröllpsguidens hemsida och kolla i deras shop. Där finns boken med, men den går säkert att hitta ute i affärerna oxå.

  • Dalkul­la
    Äldre 4 Sep 16:23
    #0

    Titta in på www.noter.nu
    Jag köpte mina noter där till "För kärlekens skull" Jag tror de kostade 25 kr! Billegt och bra och du får noterna via mail!
    Lycka till

  • AnnaM
    Äldre 4 Sep 16:54
    #0

    När jag söker på noter.nu får jag inte upp billigare än 92 kr och sen tillkommer fraktavgift och det verkar inte som om de skickar noterna via mail. Hur lyckades du hitta dem så billigt Dalkulla och hur fick du dem via mail?

  • brud 04
    Äldre 4 Sep 17:01
    #0

    notpoolen.com finns noterna att köpa för 25 kr. Gå in på direktnoter och sök på bröllop.

  • ulda
    Äldre 8 Sep 16:03
    #0

    Och Dalkulla, är du säker på att det är riktiga pianonoter?

    Ska testa det där med boken Kärlekens sånger. Lät bra! Tack!

  • cybbek­o
    Äldre 8 Sep 22:38
    #0

    Ja gör det! Det är ett väldigt fint arrangemang!

  • sommar 04
    Äldre 8 Sep 22:45
    #0

    Biblioteket!

    Jag sökte just efter Kärlekens sånger och nothäftet finns på stadsbiblioteket där jag bor.

    Om du inte kopierar mer än 15% eller 15 sidor, så borde det inte vara någon fara med upphovsskyddet heller!

  • ulda
    Äldre 9 Sep 08:57
    #0

    Sommar04 i vilken stad bor du?

  • AnnaM
    Äldre 9 Sep 13:36
    #0

    Jag beställde "för kärlekens skull" från Notpoolen, mycket praktiskt måste jag säga. Men det var inte några pianonoter jag fick, det var melodin med ackordanalys.

  • ulda
    Äldre 9 Sep 13:59
    #0

    Jag har sökt fram att boken Kärlekens sånger finns på diverse bibliotek runtom i Stockholm, så det verkar ordna sig. Hoppas bara att jag har tid att ta mig till nåt av dessa bibliotek. Tiden är knapp och jag har planer varenda dag!!!!

  • Odis
    Äldre 9 Sep 14:04
    #0

    Jag beställde också de noterna från notpolen, och våran kantor använde sig av de på ett piano. Det lät jättebra!

Svar på tråden Pianonoter till För kärlekens skull