• förlovadflicka

    Visa hela era outfits!

    Gillar verkligen klänningstråden där alla visar sina klänningar men jag tycker det skulle vara kul med en tråd där man visar allt man ska ha på sig! Dessutom kanske man kan få förslag på vad man kan ha om något saknas. Jag börjar då...



    Min klänning som ska sys upp kommer att vara i stil med den här (Rembo Stylings Libelle)

    Den här koftan är beställd från etsy.com och ska ha en röd rosett istället för rosa.


    Den här rosetten är också från etsy och den ska jag ha i håret. 


    Till den här frisyren:


    Jag har beställt de här skorna från sonjasbrides.com


    Och ska ha ett sådan här armband från alti.se med bara två rader i röda toner


    (Lägger resten i ett inlägg, den verkar inte vilja ladda upp fler bilder... 

     
  • Svar på tråden Visa hela era outfits!
  • Dannis

    Oj, råkade visst posta innan jag var klar.






    Tiaran

    Något åt det här hållet kommer det att bli. Fast jag har inte hittat några smycken än. Vet inte ens vilka sorts smycken som skulle passa.
  • förlovadflicka

    Dannis: Om du har hål i öronen tycker jag du ska ha örhängen för halsband iaf, och om du ska ha halsband ändå är det nog bäst att ta något litet för att det ska passa med ringningen :) 

  • Dannis
    förlovadflicka skrev 2011-04-07 15:18:15 följande:
    Dannis: Om du har hål i öronen tycker jag du ska ha örhängen för halsband iaf, och om du ska ha halsband ändå är det nog bäst att ta något litet för att det ska passa med ringningen :) 
    Jag var inne på något liknande. Blir nog örhängen och ett fint armband istället för halsband :)
  • teddy66

    Jag har inte kommit så långt i planeringen av bröllop men lägger ut det jag kommit fram till. Är inte helt spikat än. Har inte så många man kan rådfråga här hemma. Så tror ni valen matchar?


    Klänningen:



    Skor: (om färgen stämmer överens med klänningen)



    Smycken:




    Blir nog med matchande armband oxå.

    Tiara:


      
  • teddy66

    Blir en ändring på klännigen. Ska inte ha den som halterneck, det blir axelbandslös.

  • Aasa81

    De bilderna jag kopierade in försvann med inlägget..försöker en annan dag ist.

    Teddy66: Ser jättefint ut tycker jag!

  • MartinaRickard

    Idag hämtade jag ut mina skor=) Gud vad fina, och dem passade super bra, är så otroligt nöjd

  • LisaEleonor

    teddy66, vilken underbar klänning! Blev lite avundsjuk =) Jag tycker allt passade ihop, snyggt med rött i tiaran.

Svar på tråden Visa hela era outfits!