• förlovadflicka

    Visa hela era outfits!

    Gillar verkligen klänningstråden där alla visar sina klänningar men jag tycker det skulle vara kul med en tråd där man visar allt man ska ha på sig! Dessutom kanske man kan få förslag på vad man kan ha om något saknas. Jag börjar då...



    Min klänning som ska sys upp kommer att vara i stil med den här (Rembo Stylings Libelle)

    Den här koftan är beställd från etsy.com och ska ha en röd rosett istället för rosa.


    Den här rosetten är också från etsy och den ska jag ha i håret. 


    Till den här frisyren:


    Jag har beställt de här skorna från sonjasbrides.com


    Och ska ha ett sådan här armband från alti.se med bara två rader i röda toner


    (Lägger resten i ett inlägg, den verkar inte vilja ladda upp fler bilder... 

     
  • Svar på tråden Visa hela era outfits!
  • EhjärtarF
    MartinaRickard skrev 2011-04-05 06:37:10 följande:
    Här har du länken till skorna=)
    www.laredoute.se/DetailPages/DetailPage.aspx?...=
    perfekt .. skickat efter dem ja me .. fast i svart, ville ha ett par extra skor att vila fötterna i då jag vill ha klackar först vid fotot o vigseln
    3 september 2011
  • cattitzi
    nineliza skrev 2011-04-04 14:18:09 följande:
    O va fina ni tjejer kommer att bli! Flört
    Tänke att jag skulle lägga upp lite bilder på hur jag tänkt se ut.
    Klänningen är inte den riktiga, den jag valt är utan veck i kjolen. Min är av märket st patrick. Men jag hittar ingen bild på den.


    Lade även till färgskalan :)
    Som ni kanske ser har vi fjärilstema. Har köpt lite över 100 fjärilar hittills. Skal även göra några själv i papper.
    Ska även ha slöja, blir att använda min farmors som hon hade när hon gifte sig med farfar på 20 talet. Kommer troligen även att ha en liten krona gjord i kristallglas pärlor, som en vänina hade då hon gifte sig.
    Hej! Jättefina bilder du lagt upp! Tänkte på den mönstrade tubtopp klänningen du har på bilderna, var har du hittat den?
  • MartinaRickard
    EhjärtarF skrev 2011-04-05 10:17:47 följande:
    perfekt .. skickat efter dem ja me .. fast i svart, ville ha ett par extra skor att vila fötterna i då jag vill ha klackar först vid fotot o vigseln
    3 september 2011
    Ja dessa skor vart tydligen populära=)
    Ja vill inte heller vara längre än min MB2, och dessutom kommer jag vara ganska så gravd så då vill jag inte gå i klackar den dagen
  • zvartaliljan
    MartinaRickard skrev 2011-04-06 09:24:22 följande:
    Ja dessa skor vart tydligen populära=)
    Ja vill inte heller vara längre än min MB2, och dessutom kommer jag vara ganska så gravd så då vill jag inte gå i klackar den dagen
    Jag har också beställt de där skorna

    Här är jag redan längre än min M2B...hela 10cm längre...jag letar just nu för fullt efter ett par snygga skor till HONOM med hög klack Någon som kan tipsa om några? De ska ju inte se för dumma ut såklart utan ett par snygga finskor men ändå så han kommer upp lite...klacken döljs ju ändå under byxorna...
  • Sassabrassa
    zvartaliljan skrev 2011-04-06 09:30:13 följande:
    Jag har också beställt de där skorna

    Här är jag redan längre än min M2B...hela 10cm längre...jag letar just nu för fullt efter ett par snygga skor till HONOM med hög klack Någon som kan tipsa om några? De ska ju inte se för dumma ut såklart utan ett par snygga finskor men ändå så han kommer upp lite...klacken döljs ju ändå under byxorna...
    Letar också efter ett par låga fina ballerinaskor. Är inte längre än min m2b, men det skiljer bara några centimeter.
    Men fastnade dock inte för de virkade. De passar inte alls min klänning. Nån som har något annat tips på ballerinaskor som ser festliga ut?
  • EhjärtarF
    zvartaliljan skrev 2011-04-06 09:30:13 följande:
    Jag har också beställt de där skorna

    Här är jag redan längre än min M2B...hela 10cm längre...jag letar just nu för fullt efter ett par snygga skor till HONOM med hög klack Någon som kan tipsa om några? De ska ju inte se för dumma ut såklart utan ett par snygga finskor men ändå så han kommer upp lite...klacken döljs ju ändå under byxorna...
    kolla o dansaffärer ... de säljer ju herrskor med klack
    3 september 2011
  • nineliza
    cattitzi skrev 2011-04-05 18:51:01 följande:
    Hej! Jättefina bilder du lagt upp! Tänkte på den mönstrade tubtopp klänningen du har på bilderna, var har du hittat den?
    Hej cattizi :)
    Tack så mycket!
    Klännigen är hittad på hm.se-Klänningar och sidan 18. Men idag såg jag att den ligger på första sidan, och att det är lite rabatt på den :) . Egentligen är det ett svart band i midjan, men jag har valt att sy på ett lila band över de svarta, då jag tycker det matchar temat bättre :)
  • Sebastiána
    zvartaliljan skrev 2011-04-06 09:30:13 följande:
    Jag har också beställt de där skorna

    Här är jag redan längre än min M2B...hela 10cm längre...jag letar just nu för fullt efter ett par snygga skor till HONOM med hög klack Någon som kan tipsa om några? De ska ju inte se för dumma ut såklart utan ett par snygga finskor men ändå så han kommer upp lite...klacken döljs ju ändå under byxorna...
    www.dansshopen.nu/shop/index.php&act=viewCat&catId=3
    Från 2,5-4 cm klack. Jag har handlat från den här sidan till mig själv och var mycket nöjd!
Svar på tråden Visa hela era outfits!