• loluna
    Äldre 9 Feb 13:51
    353971 visningar
    1432 svar
    1432
    353971

    Visa era skor :)

    Jag är inme på min tredje par skor... Vad ska ni ha för skor?
    De här har jag valt:
    www.brandos.se/wildflower/cascada-01460605-97-ivory/a19986

    och

    www.have2have.se/product.asp

    Det verkar vara helt omöjligt att hitta vettiga skor i skinn! llt är bara skinnimitation, eller är jättespetsiga....

  • Svar på tråden Visa era skor :)
  • Äldre 27 Jul 10:04
    AnnaRank skrev 2014-07-23 21:15:57 följande:
    www.jenjenhouse.com/se/Kvinnor-Sataeng-Spool-Heel-Staengt-Toe-Pumps-Med-Rosettknut-047029876-g29876

    Dessa är det! Färgen är lite missvisande på bilden på sidan, men du har ju sett bild på mina. Var smidigt att beställa, hade mina efter tre veckor :)
    Tack så mycket :)
    Med kreativa ambitioner - mitthjortronbo.blogspot.fi
  • Äldre 5 Sep 12:40

    Jag hade helt varit inne på att köpa vita skor men efter att ha besökt den här tråden ändrade jag mig :) Det blev istället dessa mörkblåa skor i en liten skobutik i MOOD-gallerian i Stockholm. De var så snygga att jag köpte ett par svarta också ;)


  • Äldre 5 Sep 22:42

    VI har färgtema mörkgrönt och champagne. Jag har letat som EN GALNING efter snygga mörkgröna skor, och tillslut hittade jag dess underbara på jjshouse.com
    De var på rea, kostade 212kr och jag fick hem dom på bara en vecka.
    Nu ska jag bara promenera runt i dom och hoppas att de är bekväma och anpassar sig efter foten bra

  • elb
    Äldre 6 Sep 08:50

    Har tillslut bestämt mig, jag ska ha dessa! 


    Beställde dem från Jenjen house. Skorna är verkligen hur sköna som helst, tror det blir riktigt bra! Enda negativa med köpet var ju att det tillkom så mycket skatt efteråt, lite trist då alla skor blev typ nästan samma pris som de skulle kostat i Sverige. Tur kvaliteten var så bra då iaf Det viktigaste för mig är att skorna är sköna så jag orkar ha dem hela kvällen då jag även har lite problem med ena foten som jag skadade för några år sedan.

    Köpte även dessa två i elfenbensvitt, också väldigt vackra skor, men fick ju bestämma mig för ett par Blir till att sälja av dem istället!



    Som sagt, rekommenderar Jenjen house då de levererade snabbt och det var väldigt bra kvalitet! Dock ska man verkligen tänka på att det tillkommer skatt efteråt så man inte tror att man gjort några extremfynd... :-P

  • Äldre 6 Sep 08:55

    Petra R: Precis sådana skor som jag letar efter! Vad ör det för märke på dem? :)

  • Äldre 7 Sep 09:13

    Mina skor med skosmycken på (fast det ena hade åkt av här på bilden). De är av märket Menbur. Betade av en massa Rainbow Club skor innan dess, men hade sådana bekymmer med att få en storlek som satt som den skulle. Antingen var de för stora, eller så var de för små. Menbur satt i alla fall jättebra på foten och var enkla att gå i trots hög klack!

  • Kattug­glan
    Äldre 10 Sep 12:43

    Mina skor.

    De här från JenJen i ivory, men jag satte dit blå rosettband för att passa med resten.

  • elb
    Äldre 10 Sep 13:28
    Kattugglan skrev 2014-09-10 12:43:14 följande:

    Mina skor.

    De här från JenJen i ivory, men jag satte dit blå rosettband för att passa med resten.


    Ah! Samma som jag tänkte ha ju, jättefina på dig! Rolig idé att byta till blå banden, var ju tom ännu snyggare
  • Kattug­glan
    Äldre 10 Sep 15:30
    elb skrev 2014-09-10 13:28:38 följande:
    Ah! Samma som jag tänkte ha ju, jättefina på dig! Rolig idé att byta till blå banden, var ju tom ännu snyggare
    Tack tack! Jag trodde inte att jag skulle kunna ha dem hela kvällen, så jag hade ett par ballerina på stand by, men det gick jättebra.
  • elb
    Äldre 10 Sep 17:07
    Kattugglan skrev 2014-09-10 15:30:42 följande:
    Tack tack! Jag trodde inte att jag skulle kunna ha dem hela kvällen, så jag hade ett par ballerina på stand by, men det gick jättebra.
    Jo, jag blev förvånad över hur sköna skorna var, var riktigt nöjd med kvaliteten!
  • Äldre 10 Sep 19:47


    Så här ser mina ut, 249:- på brandos.se
  • Äldre 6 Jun 09:35

    Jag har två par som det står imellan, men just nu lutar det åt att det blir dom första här, dom med band om vristen. Måste bara gå in dom lite så dom formar sig bättre framtill efter mina Kajsa Anka fötter. För båda skorna har det problemet att dom egentligen är nästan en storlek för stora för mina fötter på längden, men kan inte vara en storlek mindre på bräden. Och då vinner omärkes skorna mot märkesskorna för med remmen runt vristen kan jag inte ofrivilligt kliva ur skon

  • Äldre 8 Jun 14:13


    Vi hade schacktema på vårt bröllop så jag hittade de perfekta skorna på rean på Deichmann för 124,50:-  :)
  • Äldre 18 Aug 19:31

    Här är en bild på mina skor. De blev mycket högre klack än vad jag tänkt mig men jag kunde inte motstå dem. Kommer behöva byta efter vigseln och all fotografering

Svar på tråden Visa era skor :)