• Svar på tråden Visa era skor :)
  • TheAndieGirl
    StellaK9 skrev 2011-03-18 13:15:23 följande:
    Dom här har jag skickat efter :) 
    Hade verkligen jättesvårt att hitta något som var "jag".
    


    Men vilka snygga skor!!!!! vart har du köpt dom????
  • Niini
    Margaux skrev 2011-08-15 21:47:14 följande:
    Mmmm.. känner igen det där! Jag har också en duktig sömmerska men jag letar mönster! Var din tillskärare så hon kunde göra ett eget mönster? Har hittat några som är ok men vissa justeringar men inte någon med ståkrage som din! Tack för svaret!!
    Hon tog mall från den otroligt illasittande varianten som jag hade beställt (dvs tittade på den lite). Sen gjorde hon en provbolero i ett annat tyg o så fick jag komma o prova o säga om det skulle ändras något. Tror jag var på 2-3 provningar o sen den slutgiltiga :) Det lustiga var att den blev lika dyr som den jag hade beställt (som var sydd åt en provdocka o inte en människa, för på provdockan hennes satt den perfekt).
  • hjgs
    apoolea skrev 2011-08-14 15:54:40 följande:
    Jag älskar dina skor. Tyvärr hade ina fötter packat ihop och flyttat om jag försökte gå i dom.
    You rock!
    finns som ballerina också det ska jag ha men du vill kanske ha något mitt i mellen
  • apoolea

    Nja, sattsar på kilklack. Men kanske att byta till senare :)

  • Äntligen blivande


    De här ska jag ha... Tycker de är så söta, men det är ändå ingen jätteklack på...


    De kommer från Brandos.se, men jag vet att det funnits likadana hos Lilly fast då till


    ett helt annat pris...


    Men alla skor som visats här är ju jättefina!!

  • ewaulrica


    tips till er som liksom jag tycker det är en sport att hålla kostnaderna nere: dessa skor kostar 89 kr på skopunkten.se, egentligen 99:- men man får 10 % rabatt när man är ny användare :) ligger under "Outlet".

    faktiskt supersköna, perfekt klackhöjd för mig som redan är lång (4 cm) och jättesnabb leverans! dessutom ska jag gå MYCKET UTOMHUS i mina skor, jag gifter mig i november, så ett par superfina sidenskor var ändå out of question för min del... Flört de här duger under denna dag och gör inget om de blir lite förstörda av eventuellt snöslask!
  • Erika83
    ewaulrica skrev 2011-08-24 14:19:01 följande:


    tips till er som liksom jag tycker det är en sport att hålla kostnaderna nere: dessa skor kostar 89 kr på skopunkten.se, egentligen 99:- men man får 10 % rabatt när man är ny användare :) ligger under "Outlet".

    faktiskt supersköna, perfekt klackhöjd för mig som redan är lång (4 cm) och jättesnabb leverans! dessutom ska jag gå MYCKET UTOMHUS i mina skor, jag gifter mig i november, så ett par superfina sidenskor var ändå out of question för min del... Flört de här duger under denna dag och gör inget om de blir lite förstörda av eventuellt snöslask!
    Dem tyckte jag var hur fina som helst! Jag har inte heller tänkt ha några superfancy skor. Det är ju bara skor, syns gör dem knappt heller. Lägger hellre dem pengarna på annat. Oxå ska jag bara ha liten klack med, dem ska ju sitta på fötterna i några timmar...  Blir nog Skopunkten för mig med. Glad
Svar på tråden Visa era skor :)