• Lottie350

    2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

    Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

    Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

  • Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Alicemom

    Dessa 2 ska jag prova imorgon den med svart har jag redan provat och den är underbart vacken även på mig som är lite större :)

    Blir nog någon av dessa 2 :)



  • chabar
    Discoannali skrev 2011-12-19 19:57:29 följande:
    Nu har jag äntligen köpt min klänning!


    UNDERBAR!
    Grattis!
  • Sara1291

    Nu har jag hittat min drömklänning! :) Var och provade den i butik. Nypris 17 900 kr sen tror jag det är 10% för det är en klänning från 2011 kollektionen. Märke: Enzoani Modell: Farlow

    Ska försöka att inte ta upp hela sidan nu.



    Den är lite för stor som man ser på bilderna. Har tänkt kinabeställa den för 3000 - 4 000 kr men är inte säker på om den blir lika fin då.

    Kommentera gärna :)

  • Chicita
    Sara1291 skrev 2011-12-20 15:15:54 följande:

    Nu har jag hittat min drömklänning! :) Var och provade den i butik. Nypris 17 900 kr sen tror jag det är 10% för det är en klänning från 2011 kollektionen. Märke: Enzoani Modell: Farlow

    Ska försöka att inte ta upp hela sidan nu.

    Den är lite för stor som man ser på bilderna. Har tänkt kinabeställa den för 3000 - 4 000 kr men är inte säker på om den blir lika fin då.

    Kommentera gärna :)


    En grej bara.. om du beställer den från china så kommer den inte se ut exakt sådär.
    Och då säger jag inget om kvalité, material mm för det finns bra sånt i china också även om det samtidigt finns skräckexempel...

    Utan grejen är att dom inte får kopiera exakt, utan vissa saker måste ändras.
    och då är det ju inte längre "din" klänning, utan bara "något liknande" även om du har tur med kvalitén Flört
  • Sara1291
    Chicita skrev 2011-12-20 15:26:22 följande:
    Utan grejen är att dom inte får kopiera exakt, utan vissa saker måste ändras.
    och då är det ju inte längre "din" klänning, utan bara "något liknande" även om du har tur med kvalitén Flört
    a juste det har du rätt i. men det finns en grej som jag inte är sådär stört förtjust i och det är blommorna under tyllen. man skulle kanske kunna beställa klänningen utan dem och då blir det "min" klänning nästan exakt, eller?
  • Chicita
    Sara1291 skrev 2011-12-20 15:30:56 följande:
    a juste det har du rätt i. men det finns en grej som jag inte är sådär stört förtjust i och det är blommorna under tyllen. man skulle kanske kunna beställa klänningen utan dem och då blir det "min" klänning nästan exakt, eller?
    Ja då är inte klänningen kopierad rakt av i alla fall Glad
  • Alicemom

    Nu har jag beställt min drömklänning, det blev denna som jag föll för första gången jag såg den :)


  • FruHassel

    Alicemom: Vart kommer klänningarna ifrån, jag älskade den du inte valde.... din är underbar men den andra är mer jag....

Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar