• Lottie350

    2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

    Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

    Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

  • Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • väktarbrud

    Här är klänningen som jag tänkte ha nästa sommar när jag gifter mig. Ingen riktig "brudklänning" men otroligt vackerGlad


  • FruJ83

    Denna klänningen kommer jag beställa snart, fast i vitt och detaljerna som är i grått blir ljusare rosa, längtar sååå!! Glad


  • marielleangelina

    Svitchan: underbar klänning! Kan du berätta lite mer om den? Vad är det för märke?

  • lana822
    förlovadflicka skrev 2011-08-22 14:04:12 följande:


    Jag gillar din klänning! Den är stilren och smtidigt välsydd. Det syns direkt. Var har du fått den ifrån? Ser inte ut som en kinaklänning?
    Vilken tyg är det? Nyfiken:)
  • Svitchan
    marielleangelina skrev 2011-08-23 19:59:29 följande:
    Svitchan: underbar klänning! Kan du berätta lite mer om den? Vad är det för märke?
    Åh tack så mycket!
    Klänningen kommer från White Rose Bridal http://www.whiterosebridal.com/, köpte den i en bröllopsbutik i England för ca £800.
  • drumelz
    Helena Mikael skrev 2011-04-07 06:58:24 följande:

    Min & min tärnas klänning kom äntligen igår! Som jag längtat!!
    Den är helt magisk, men jag har 3cm kvar att få bort i midjan innan den passar hehehe.

    Så ni får se en bild på galgen sålänge, visar även en bild på min & tärnans klänning ihop. Älskar färgerna!


    Jätte snygg tärn kläning..var har ni beställt den och hur mycket kostade den?
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar