• Lottie350

    2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

    Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

    Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

  • Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • Fröken Lindström
    tinavian skrev 2011-05-23 13:02:32 följande:
    Den här klänningen väntar på mig i ett paket när jag kommer hem från jobbet idag! Så himla nervöst! Tänk om den inte passar, är dåligt sydd eller har dålig kvalitet! Hu!
    GUD vilken vacker klänning!!!
  • Stephanie


    Denna föll mitt val på. Gifter mig i oktober och tyckte lilla jackan var perfekt till. Ska sy upp min klänning aningens, annars satt den som ett smäck =) Kan det bli oktober snart???!!!
  • Pinkgrape

    Nu har jag fått hem min ena klänning. Den lite "mindre" som är till middagen/festen.

    Det är denna klänningen www.mylove-bridal.com/index.php&products_id=1183 fast med svart band i midjan och utan blomman.

    Bilden är urusel och klänningen är nyuppackad, så ha lite överseende tack hehe



     


    Utan att jag hade beställt det så fick jag med en liten matchande bolero, blomman som ska sitta i midjan, örhängen och ett halsband :)



     


    Betalade ca 630kr för klänningen och det tog ca 4 veckor från beställning att få hem den. Jag är otroligt nöjd! :D


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • Moemoe
    Pinkgrape skrev 2011-05-23 19:13:42 följande:
    Nu har jag fått hem min ena klänning. Den lite "mindre" som är till middagen/festen.

    Det är denna klänningen www.mylove-bridal.com/index .php?main_page=product_info&products_id=1183 fast med svart band i midjan och utan blomman.

    Bilden är urusel och klänningen är nyuppackad, så ha lite överseende tack hehe


     


    Utan att jag hade beställt det så fick jag med en liten matchande bolero, blomman som ska sitta i midjan, örhängen och ett halsband :)



     


    Betalade ca 630kr för klänningen och det tog ca 4 veckor från beställning att få hem den. Jag är otroligt nöjd! :D


    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
    Super söt klänning! Och vilken skön grej att få med extra bolero och smycken som matchar! :)
  • Johannaz
    tinavian skrev 2011-05-23 13:02:32 följande:
    Den här klänningen väntar på mig i ett paket när jag kommer hem från jobbet idag! Så himla nervöst! Tänk om den inte passar, är dåligt sydd eller har dålig kvalitet! Hu!
    åh vad fin den var!! var har du köpt den? och blev du nöjd med resultatet :) 
  • teztroll
    thean skrev 2011-05-06 17:01:52 följande:
    Ja det måste ju vara samma! Den är ju jättefin! Kommer du ihåg vad den kostade? Det gör inte jag Men var beställer du din klänning? Vilken bra smak du har! Vet att den fanns en "lillasyster" till klänningen med, som bla inte hade de små strassstenarna.
    Gud vad fin! Var finns den att få tag på? Vad kostar den?
  • Pinkgrape
    Moemoe skrev 2011-05-23 19:41:05 följande:
    Super söt klänning! Och vilken skön grej att få med extra bolero och smycken som matchar! :)
    Tack :) Haha ja, det var lite oväntat, men uppskattat :)
    augustibrud.bloggplatsen.se, lösenord när det behövs: Pinkgrape
  • inlovewetrust

    Åh, precis den klänningen är jag helt insnöad på! Den är så otroligt vacker! Vart har du köpt den ifrån? Du måste visa bilder med den på! :)

  • niamh
    tinavian skrev 2011-05-23 13:02:32 följande:
    Den här klänningen väntar på mig i ett paket när jag kommer hem från jobbet idag! Så himla nervöst! Tänk om den inte passar, är dåligt sydd eller har dålig kvalitet! Hu!
    Undebar! Var har du hittat den? Hoppas den passar! :D
  • Val0709
    Tessin skrev 2011-05-20 14:18:08 följande:



    Jag ska gifta mig i augusti i år och den här klänningen kommer jag att  ha  =)

     


    Hej, Jag ska beställa den här klänningen idag. Har du köpt orginalet eller beställt från nätet? Om du har beställt från Kina, från vilken sida har du köpt? Skicka gärna bild på hur den blev! hammar_vallen@hotmail.com
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar