• Lottie350

    2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar

    Skulle vara så roligt om vi brudar som ska gifta oss 2011/2012 visar upp våra brudklänningar här :)
    Berätta gärna när ni ska gifta er.

    Jag ska gifta mig den 23 juli.
    Här är min :)

  • Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar
  • serenity
    Mullisen skrev 2011-04-30 12:00:03 följande:


    sådan klänning har jag köpt.


    den här ska ja ha på festen senare på kvällen

     


    jätte fina! vart har du köpt den du ska ha på festen?
  • Humlan66
    Peggy3 skrev 2011-04-29 21:30:21 följande:

    Köpt den i en bröllopsbutik i USA, min är en äkta mori lee.


    spännande hoppas den hinner komma..


    Peggy vad är det för modellnr på din klänning ?
  • tesso77



    Denna klänning ska jag ha....förhoppningsvis Foten i munnen den är beställd från Kina och jag har inte fått den ännu. Ska skickas denna veckan, säger dom iaf Drömmer
  • Moemoe

    Har kikat i den här tråden massor, men kom på att jag inte själv lagt upp en bild. Här är min klänning (fast nu har jag kort hår så det når knappt till axlarna). 4 juni är det dags! Solig


  • Oll Moddy
    Moemoe skrev 2011-05-02 20:36:18 följande:
    Har kikat i den här tråden massor, men kom på att jag inte själv lagt upp en bild. Här är min klänning (fast nu har jag kort hår så det når knappt till axlarna). 4 juni är det dags! Solig


    KIK by Ingegerd Palm va? Vi fick inte ta kort där inne minsann.. Här kommer min klänning som jag i efterhand önskar att vi hade beställt på nätet efter att ha provat ut rätt storlek eftersom priset hade blivit nästan hälften... men men inget att göra åt!

  • Moemoe
    Oll Moddy skrev 2011-05-02 22:08:11 följande:
    KIK by Ingegerd Palm va? Vi fick inte ta kort där inne minsann..
    Ja, jag älskar den! Fick inte vi heller egentligen, men eftersom jag köpte den och betalade hela summan på en gång så sa de inte tvärnej utan nja och gick till rummet bakom, så då tog min syrra ett med sin iPhone lite halvt i smyg Drömmer
  • Oll Moddy
    Moemoe skrev 2011-05-02 22:39:00 följande:
    Ja, jag älskar den! Fick inte vi heller egentligen, men eftersom jag köpte den och betalade hela summan på en gång så sa de inte tvärnej utan nja och gick till rummet bakom, så då tog min syrra ett med sin iPhone lite halvt i smyg Drömmer
    Haha, ja då borde det ju verkligen inte vara några problem - det är ju din och då får du ju göra vad du vill med den. Annars hade du ju bara tagit ett kort på den när du kom hem! Den är verkligen jättefin och hade jag valt en kort klänning är det mycket möjligt att det blivit den. Annars tyckte jag att deras klänningar satt lite som lucia-särkar även att designen är jättefin. Den Audrey-klänningen har varit min favorit länge, men var väldigt tunt sytt vilket var synd.
  • Wewwe6
    misscat81 skrev 2011-04-22 11:12:43 följande:
    Tack! Jag har köpt den av en tjej på tradera som sydde upp i kina. Det är en kopia på Maggie Sotteros "SaBelle", men jag valde färgen "champagne" istället. Jag tycker dock färgen är något ljusare än champagne, men det kan säkert skilja sig beroende på vart man köper den... Jag älskar den i alla fall, färgen blev precis som jag ville ha den!
    Vad gav du för klänningen och vem på tradera var de? Har själv tänkt beställa från talent (Anders)?

    Någon som tycker någon annan är bra och som har fått en fin klänning uppsydd, som man kominationer av olika klänningar? ( Hade slälv tänkt kombinera 3 st olika)
     tack på förhand

    wewwe
Svar på tråden 2011/12 brudar, visa upp era brudklänningar