• janos

    Äntligen fredag del 22

    Nu är det dag för en till! Välkomna nya som gamla fredisar!

    Tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd 1-21= 29744 inlägg
  • Svar på tråden Äntligen fredag del 22
  • äntligen på väg

    Fem dar utan något skriv . Inte ens igår när det var äntligen fredag!!!
    Vi får skärpa oss.

  • anne på grönkulla

    Ja, verkligen. Men jag hojtade om fredag på fejjan iaf...

    Annars mysig helg här, middag med vänner/kollegor igår, långsam morgon idag - veckohandla o helgpyssla hemma resten av dan. Typ.

  • Fru Hilde

    I fredags var jag väldigt sysselsatt och efter det så var jag helt slut. Sorry  


     


    Har ngt sorts minidagis på eftermiddagarna. Hade inte planerat det så men mina höggravida väninnor (har två med stooora magar) har av olika skäl behov av barnvakt på eftermiddagen. Så här är minst sagt fullt upp och efteråt är jag ganska trött.  


     


    Hund passar jag också.... men han är lätt och välfostrad och en stadig bekantskap mitt i barnvimlet.  

  • äntligen på väg

    Jösses Hilde, då kan jag förstå att du känner dig lite trött! Idag blir det Ikea, jippie!! . Maken och dottern tar väl inga glädjeskutt till detta beslut men det ska nog gå bra ändå. Vi ska ha lite möbler till lilla W´s rum och en hylla till vardagsrummet. Sen vill jag ha lite kuddar och lådor oxå och maken börjar så smått lägga fram önskemål om ny tv möbel men vi får väl se. Tydligen ska det ju betalas oxå! Igår var jag och maken faddrar på min systersons dop. Kändes väldigt speciellt för han är tre år och dopet blir ju lite annorlunda då, men det var verkligen jättefint

  • äntligen på väg

    För info kan jag meddela att texten inte var så kompakt när jag klickade på "posta" men whatever!

Svar på tråden Äntligen fredag del 22