• Svar på tråden Tantvarning numero 9
  • Soldemor

     


    passionsblomman skrev 2010-07-22 13:54:41 följande:
    Solde, fy! Värsta sorten; de som smörar för "de rätta som räknas" och är överlägsna/nonchalanta mot resten!

    Ja, usch! Har efter henne pratat med flera andra, jättetrevliga och serviceinriktade!  Ärligt talat hade jag svårt att vara tyst med dumma kommentarer när jag talade med henne. Jag vet att jag kan bli ganska krängd och provocerande vid vissa tillfällen! Fast det hade hon faktistk varit värd! Så, nu har jag klarat av dagens portion av bitchighet!

  • Aleta
    passionsblomman skrev 2010-07-22 13:11:59 följande:
    Lägg märke till att på FILM, mina vänner, så svettas kvinnor alltid på lite sexiga ställen, som OVANPÅ brösten, vid nyckelbenen och andra osannolika ställen, men som får deras fantastiska kroppar att gläns på precis det rätta sättet och ljuset att spela över deras lemmar som bara av en händelse.......i VERKLIGHETEN är ställena en kvinna svettas på i det närmaste onämnbara.
    Oj så kul!

    Soldemor, bra att du inte bokar henne, det är verkligen den värsta sortens människor. Man har ju stött på några genom åren, men det blir inte lättare för det. 
    "Jaha, nämen oj, är det du, ja ooooh så treeeevligt." (Efter att ha blivit behandlat som kattlort.)

  • Cantaton

    Ojoj, jag skulle gå och vila en stund för att orka vara desto mer effektiv sedan. Den där vilan blev sömn i 2½h. Och nu är jag inte ett dugg taggad på någonting. Hmm...

  • Soldemor

     


    Aleta skrev 2010-07-22 15:25:38 följande:
    Oj så kul! Soldemor, bra att du inte bokar henne, det är verkligen den värsta sortens människor. Man har ju stött på några genom åren, men det blir inte lättare för det. "Jaha, nämen oj, är det du, ja ooooh så treeeevligt." (Efter att ha blivit behandlat som kattlort.)

    Tror t o m nästan att jag behandlar kattlortt bättre...

Svar på tråden Tantvarning numero 9