• andbeyond

    I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...

    Här är ännu ett mysigt ställe där vi kan sätta oss i ringen och ta varandra i hand. Glad eller ledsen, dag eller natt så finns vi här


    Läsning sker på egen risk. Vi undviker då inte diskussioner om diverse kroppsvätskor, sexliv, sjukhus och övriga saker som skulle kunna anses vara en aning privat.

    Vi har gemensamt vår längtan efter barn, men efter många långa trådar hör vi också ihop i vänskap.


    Tråden har nu fått en hel del trådbebisar jollrandes i hörnen till vår stora glädje

    Förra tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3672148.html


     

  • Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...
  • Daa

    "sing" är "saker och ting" komprimerat. Förlåt, jag kunde inte låta bli... Tack för skrattet.


    Ninnnis skrev 2010-06-09 11:59:49 följande:
    saker gel? "saker och ting går fel" skrev jag, men det blev visst lite komprimerat...

     

  • Hvidbrud

    Word!


    Ninnnis skrev 2010-06-09 11:57:53 följande:
    Åh, Blommis!Vad jag är glad att ni har fått tillbaks ett embryo och att ni inte krockade med älgen och att sonen är så trygg och klok och att ni har kommit hem helskinnade igen! Det är ju egentligen det enda som räknas...
  • Ninnnis

     


    Daa skrev 2010-06-09 12:11:53 följande:
    "sing" är "saker och ting" komprimerat. Förlåt, jag kunde inte låta bli... Tack för skrattet.  

  • ingenjörsbruden

    Hej hej!

    Är inne på mitt jobb o hälsar på o lämnar min jobbtelefon....de behöver den till extrafolket som är inne o hjälper till.

    Har varit på babysim o trodde i min vildaste fantasi att mina nya skor skulle bli bra.....eeerrhhh VÄRLDENS skoskav på BÅDA hälarna...jävla mög!

    Tur att jag fick låna en gammal mobil av svärfar o så fick jag ett kontantkort av en väldigt gullig tjej!

    Snart är markarbetena färdiga, DÅ ska jag få köpa lite blommor!m *oboy oboy oboy*
    Längtar massor! Sen ska vi iofs rulla ut gräs o sätta häck....pust.

    Blommis: Vilken jäkla dag! Förstår att du är slut i huvudet! Jag dansade fruktbarhetsdans så jag stukade foten.

    Daa: Usch sicken dag du osså har! *kramar om*

    *dukar upp med iste, jordgubbstårta, kaffe o vaniljbullar på vår fina uteplats, skär upp generösa bitar tårta till alla*

    Hänger här i krokarna o läser...men hinner inte alltid skriva....men ja...ni vet var jag är!

    MASSA pussar o kramar till er alla!

  • passionsblomman

    FIKA! Precis vad jag behöver! (åtminstone i hjärtat. Rent fysiskt tänker jag inte fundera vidare på vad som egentligen behövs...)

    Ingis, vad ska du köpa för växter????????????

  • ingenjörsbruden

     


    passionsblomman skrev 2010-06-09 13:17:53 följande:
    FIKA! Precis vad jag behöver! (åtminstone i hjärtat. Rent fysiskt tänker jag inte fundera vidare på vad som egentligen behövs...)Ingis, vad ska du köpa för växter????????????

     


    Årets rabatt 2009 rätt upp o ner ska vi ha på framsidan!
    På baksidan blir det sen lite kryddväxter, ormhassel, bondsyren, prydnadsgräs på en höft!
    Är rätt sugen på en magnolia...

    Nu ska vi kuta till bussen!¨

  • Villemoa

    Håller mina tummar allt jag kan för det lilla embryot Blommis!! Daa: vad surt när det blir så där och man måste göra om hela tiden!! Kram Imorgon fyller älsklingen år så jag har ikväll bakat dumlemuffins som jag ska servera med vispad grädde och jordgubbar längtar tills imorgon när man får äta dem två dagar kvar på jobbet, sommarlov på fredag vid lunch Somriga kramar till alla!!

Svar på tråden I vått och torrt, under aftonstjärna och midnattssol...