• LoLo
    Äldre 10 Aug 19:59
    1249 visningar
    12 svar
    12
    1249

    Partyställen i Sthlm

    Helt OT, men..

    Jag tillhör en av alla dessa som bara går till de gamla vanliga ställena när man skall ut och dansa.. Har nu tröttnat på det och vill ha lite tips av era andra dansglada, partysugna livsnjutare där ute.. :) Musiken skall helst vara r&b och hiphop men annat duger lika väl.. Stockholms nattliv har mycket att erbjuda och nu vill jag utförska det!

    *kram*

  • Svar på tråden Partyställen i Sthlm
  • LoLo
    Äldre 11 Aug 08:34
    #0

    *flyttar upp*

  • Fii
    Äldre 11 Aug 10:39
    #0

    Har du testat Bonden? De har olika klubbar olika kvällar. Mycket trevlig stämning, tycker jag.

  • LoLo
    Äldre 11 Aug 11:39
    #0

    mera? :)

  • Sthlm
    Äldre 11 Aug 12:13
    #0

    Iofs inte den musik du önskade- men Star Bar på Mariatorget är ett annorlunda och KUL ställe!
    Spelar punk/rock och dyl musik. Kul att prova!!!

  • LoLo
    Äldre 11 Aug 17:53
    #0

    Ok, Bonden och Star Bar.. Mera?

  • 30 aug200­3
    Äldre 11 Aug 19:09
    #0

    På min möhippa så tog de mig till Alladin som ligger vid Lo-borgen.
    Prova där.

  • Miandr­a
    Äldre 17 Aug 00:04
    #0

    Tips på ställen på Södermalm!
    Nya stället nere vid Hammarbykanalen:Öst100
    Mycket folk, OK och prisvärd mat, eller Metro på Götgatan, mittemot ringen, eller varför inte Stjerna på Renstiernas Gata - helskön bar och mkt god mat!

  • France­s
    Äldre 17 Aug 11:42
    #0

    Vet inte riktigt hur gammal du är så vet inte vad jag ska rekommendera... Jag är 20 och är ute rätt mycket men det kanske inte är ställen för folk som är lite äldre (alltså att folk som är lite äldre kanske tycker att det är mer disco-aktigt liksom). Så hur gammal är du?

  • LoLo
    Äldre 17 Aug 13:10
    #0

    Uhm.. Jag är 28, fyller snart 29.. :) Igår var vi ner till Club One på Daily's. Nedre dansgolvet med r&b och hiphop var schysst. ;) Så jag är mest ute efter musikstilen, åldern spelar i sig inte så stor roll, men helst inte ställen med en åldersgräns på 18. No offense verybody!

  • LoLo
    Äldre 17 Aug 15:12
    #0

    .. fast sedan fick jag reda på att det var ju på Daily's som sura gäster hade skjutit på dörrvakterna under fredagnatten.. *huuuu*

  • Venus
    Äldre 17 Aug 20:01
    #0

    Öst100 är verkligen jättebra och där är mycket folk mellan 25-30 år. De spelar bra musik oxå!

  • HilleD
    Äldre 17 Aug 20:16
    #0

    Metro för barhäng, tillsammans med storstad i korsningen sveavägen/döbelnsgatan. Supergoda drinkar på båda ställena.

    Det finns ju inte direkt några dansställen på söder, om man bortser från göta källare som har fått det betydligt bättre än vad ryktet säger om man gillar housemusik. Lite ung publik dock (är jämngammal med Lolo)

Svar på tråden Partyställen i Sthlm