• BrudSommar2006

    Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen

    Sedan 2006 har vi som hänger här försökt lista ut hur man märker när man är gravid och om ett efterlängtat plus möjligen är att vänta. Vi kan inte vara speciellt smarta för vi är inte ett dugg närmre en lösning på problemet nu än då och ändå ger vi inte upp.


    Nåja, se till att få tummetotten ur nu och hjälp oss komma upp till de nästan 12 000 inlägg vi kom upp till nu sist. 


    Jag har förstått att man helst ska uppge skostorlek, favoritchoklad, var i landet man bor och hur det står till på barnfronten för att börja hänga här med oss men jag vet inte jag, jag tycker att det går lika bra att skicka en slant direkt till mig.


    Hursom, här diskuteras hus och hem, resor och relationer, goda drycker och fester och så klart när nästa trådträff kan tänkas inträffa och var. Har man väl gett sig in i diskussionerna här så kommer man aldrig loss.


    Välkomna!


    Här finns förra tråden: 


    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3651505.html

  • Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen
  • MSW

    Planterade förresten sthlms-idén hos maken nu, så får vi se om han nappar.. Fast vi åker till Kolmården helgen efter....


    ..och om ni undrar så går det skit bra med läsandet!

  • Lapinette

    Jag saknar mina piller! Mådde så jäkla bra när jag åt dem och hade knappt någon mens alls. Sexlusten var det inte heller något fel på och ingen jäkla värk!

  • nennesjuttioåtta

    fast å andra sidan så är jag rätt preventiv av mig by my self ... 

  • Ore

    Mugglan: Skönt med dagisplats, även om det är några månader kvar. Men det går fort till augusti!


    Oms: Härligt att du och din stora tjej trivs bra att träna ihop, och har något mer "neutralt" att göra tillsammans!


    Picknick 12 juni - kanske skulle planera in ett besök i hufvudstaden då, alltså

  • Ore

    Nenne: Jag hade också en grå vagn! Eller ja, liggdelen var grå. Sittdelen är brun med litet inslag av blått tyg och rutigt tyg. Grå ÄR praktiskt!

  • Oupsie

    Lapinette, nä då förstår jag att du saknar dem.


    Jag hade också mycket mindre värk när jag åt p-piller men jag blöder faktiskt mindre nu än när jag åt dem. Vilket förvånade mig, för när jag började äta dem, i tonåren, fick jag mindre mens, men av någon anledning så verkar det som att jag blöder mindre nu än när jag var tonåring. Men sexlusten gör det helt klart värt värken, även om det inte känns så precis när den är som värst.

  • fru AM

    Själv sitter jag och väntar och väntar på en bröllopsinbjudan till den 19 juni ... men de måste ha glömt bort mig i den allmänna kalabaliken. Vickan & Daniel alltså.

Svar på tråden Hur man fastnar och aldrig kommer loss igen