• Svar på tråden Tantvarning del 8
  • Soldemor

     


    Heloise skrev 2010-05-18 16:27:45 följande:
     Jag har precis avslutat ännu ett menigslöst seminarium/workshop och genom det för alltid förlorat 2.5 h, det svider i mig! Men nu ska jag belöna mig själv med ett avsnitt av The Mentalist och en glass, sen ska jag kasta mig huvudstupa in i nästa skoluppgift! I det här huset är det ingen rast och ingen ro, full fart framåt tills vi stupar!    

    Rätt inställning!

  • Fjällbruttan

    Hej, still alive, men tiden bara strömmar igenom det här huset utan att jag hinner ta tag i den!

    Hoppas att allt är bra med alla, saknar er och längtar hit, men ....
    ja, det var det där med tid...

    Kram till er alla!

  • Fjällbruttan

    Jag har ingen aning för familjen har inte bestämt vem som kan vad vilken dag än...
    stööön! Det enda jag vet är begravningen på fredagen...
    Men jag hoppas vi kan ses, det vore så kul

  • Soldemor

     


    Fjällbruttan skrev 2010-05-18 17:13:11 följande:
    Jag har ingen aning för familjen har inte bestämt vem som kan vad vilken dag än...stööön! Det enda jag vet är begravningen på fredagen... Men jag hoppas vi kan ses, det vore så kul

    Jättekul! Du har ju mitt mobilnummer( Hoppas du fick det privata!) Så sms:a elle så när du vet mer! Eller maila om du vet innan ni åker ner. Jag åker den 28/5.

  • Soldemor

     


    Cantaton skrev 2010-05-18 17:36:25 följande:
    Kommer Solde o Bruttan till Stockholm!??!

    Yes, sista helgen i maj! Fint besök ni får då! Kan det rent utav bli storfika?

  • Aleta
    Heloise skrev 2010-05-18 16:27:45 följande:
     Jag har precis avslutat ännu ett menigslöst seminarium/workshop och genom det för alltid förlorat 2.5 h, det svider i mig! 
    Hu, det måste verkligen ha varit urtrist! 

    Man kanske skulle börja tänka mer på vad man gör av sin tid. (BT räknas såklart som kvalitetstid. )

  • Cantaton

    Åh, vore ju jättetrevligt!


    Soldemor skrev 2010-05-18 17:38:39 följande:
      Yes, sista helgen i maj! Fint besök ni får då! Kan det rent utav bli storfika?
  • Cantaton

    Har varit på intervju för ett sommarjobb på café. Lite trevligt tänkte jag. Ägaren tyckte bäst om mig av alla hon träffat hittills men jag var också mest upptagen och hade minst erfarenhet, haha. Får se om hon går på person eller kompetens/tillgänglighet ;)

Svar på tråden Tantvarning del 8