• LillaM­iaPia
    Äldre 15 Mar 10:59
    5846 visningar
    8 svar
    8
    5846

    Guldsmed i Göteborg

    Hej!

    Jag vill ha tips på erfarna och tillmötesgående guldsmedar här i Göteborg. Vilka har ni anlitat? Hur blev ringen och vad kostade den?

    Vill ju att ringen ska bli som vi önskar, och vill därför ha de bästa förutsättningarna. Så överös mig med era rekommendationer och/eller erfarenheter.

  • Svar på tråden Guldsmed i Göteborg
  • LillaM­iaPia
    Äldre 15 Mar 11:00
    #1

    Oj, blev nog postat på lite fel ställe...

  • Sessan­C
    Äldre 15 Mar 22:31
    #2

    Hej!
    Vi anlitade Guldsmedshuset i Sävedalen. Vi är sååååå otroligt nöjda!! Väldigt tillmötesgående, vänliga och måna om att vi verkligen skulle få exakt de ringar vi ville ha.
    Våra platna ringar blev allt vi drömt om! Ska dit snart igen för att beställa min vigselring... Så glad!!

  • Theres­eR
    Äldre 16 Mar 07:40
    #3

    Nordstans guld gör ju en del grejer själva, men om det är nyproduktioner du är ute efter är jag osäker på om de gör sånt. Himla bra butik i vilket fall

  • Solido­l
    Äldre 10 Jun 21:59
    #4

    Vi är också jättenöjda med Nordstans guld! Det är en liten butik som inte har allt det där som de stora kjedorna har. Det blir lite mer personligt.

    http://www.nordstansguld.se/

  • cutean­niis
    Äldre 15 Jul 08:37
    #6

    Arne Hagman är guldsmed i Mölndal! Otroligt duktig "herre"

  • Äldre 16 Jul 08:08
    #7

    Jag har också fått Nordstans Guldsmed som rekommendation från en nybliven brud. De hade lämnat in guld för nersmältning så som vi skall göra. Hon betalade inget extra för att de smälte ner det. Hon hade frågat runt innan och fått uppgifter på uppemot 7000kr på något annat ställe, men på Nordstan behövde hon inte betala något alls för ringarna för att hon hade tillräckligt med guld.

  • Äldre 16 Jul 20:44
    #8

    Martin Johansson hovjuveleraren på Avenyn är den bästa av dem alla, vi är så nöjda och det var prisvärt 

Svar på tråden Guldsmed i Göteborg