• Alexxx­i
    Äldre 24 Aug 09:28
    2570 visningar
    38 svar
    38
    2570

    Hur sitter man i en så stor klänning??

    Har ett litet problem, eller egentligen en fundering bara.

    Jag ska nog ha en ganska stor klänning med underkjol till, som förmodligen kommer bli VÄLDIGT STOR och med långt släp. Men jag är orolig i hur man sitter i en så stor klänning?? Är det ens bekvämt?

    Ni som haft stora klänningar hur har det gått för er?

  • Svar på tråden Hur sitter man i en så stor klänning??
  • a n n a
    Äldre 24 Aug 17:39
    #21

    Alexxxi: som jag skrev i min marrängtråd; i värsta fall får man väl köpa en "bröllopsfestklänning" oxå - vilken kvinna tackar nej till lite mer klänningsshopping :D

  • Alexxx­i
    Äldre 24 Aug 17:47
    #22

    hehehe ellerhur! MEN jag hade nog inte velat ta av mig den stora, hehe. Men visst är det fint att byta till en enklare cocktailklänning

    a n n a skrev 2009-08-24 17:39:10 följande:


    Alexxxi: som jag skrev i min marrängtråd; i värsta fall får man väl köpa en "bröllopsfestklänning" oxå - vilken kvinna tackar nej till lite mer klänningsshopping :D
  • a n n a
    Äldre 24 Aug 18:15
    #23

    jag ser våra likheter i klännings"bekymmer" - vilket angenämt problem! *skrattar*

  • Miss Biii
    Äldre 24 Aug 18:31
    #24

    haha, när ni pratade om klänning o bil så minns jag en vän som gifte sig, de kom försent till kyrkan för de höll på att inte få in bruden m klänning i bilen... haha det gick tillslut men lika svårt att få ut henne sen oxå... nått att tänka på kanske?

  • Alexxx­i
    Äldre 24 Aug 18:57
    #25

    Hehe, men vet du, ta den klänningen du verkligen vill ha och oroa dig istället för att hitta en bild med stor dörr att komma igenom OCH stolar utan armstöd! heheh

    a n n a skrev 2009-08-24 18:15:53 följande:


    jag ser våra likheter i klännings"bekymmer" - vilket angenämt problem! *skrattar*
  • Alexxx­i
    Äldre 24 Aug 18:57
    #26

    Hahaha, shit va jobbigt! Varför kan man inte göra större dörrar på bilarna? =P

    Miss Biii skrev 2009-08-24 18:31:10 följande:


    haha, när ni pratade om klänning o bil så minns jag en vän som gifte sig, de kom försent till kyrkan för de höll på att inte få in bruden m klänning i bilen... haha det gick tillslut men lika svårt att få ut henne sen oxå... nått att tänka på kanske?
  • a n n a
    Äldre 24 Aug 19:01
    #27

    Alexxxi: klänningen är redan inköpt så det gäller bara att gilla läget och lösa problemet :D

  • Alexxx­i
    Äldre 24 Aug 19:04
    #28

    Men dåå sååå, det får nog bli en amerikanare till bil eller nåt sånt för vår del. Nää usch, sooo not my style! Kan man få se din klänning?

  • a n n a
    Äldre 24 Aug 19:18
    #29

    Alexxi: självklart - får jag se din då? klänning alltså :D

    images.tradera.com/156/86715156_1.jpg

  • Eelin
    Äldre 24 Aug 19:34
    #30

    brudbutiken.se/show_product_pictures.asp

    här är min...stor och jag är lite nervös inför dansen...hehe men det ska väl gå=)

  • Alexxx­i
    Äldre 24 Aug 19:41
    #31

    Jättefin ANNA=) Va det svårt att bestämma sig?

    Eelin din har jag inte kunnat se än :s sidan krånglar.

    Ungefär såhär kommer min se ut, dock ingen halternäck men underdelen ska se ut såhär och överdelen har jag inte bestämt mig för än=)

    www.annsfbk.se/brudklanningar/alla-brudklanningar/brudklanning-b051.html

    ps.Det är INTE anns.fbk som ska göra den.

  • Alexxx­i
    Äldre 24 Aug 19:43
    #32

    NU kunde jag se:D Jättefin fin din med!
    Samma fråga till dig, va det svårt att bestämma sig?

    Kul att det är fler än jag som gillar stora klänningar=)


    Eelin skrev 2009-08-24 19:34:38 följande:
    brudbutiken.se/show_product_pictures.asphär är min...stor och jag är lite nervös inför dansen...hehe men det ska väl gå=)
  • Eelin
    Äldre 24 Aug 19:48
    #33

    jättefin klänning du hade!! nej klänningen liksom bara kändes helt rätt! när jag såg den så var det bara den ska jag ha!

  • Alexxx­i
    Äldre 24 Aug 19:52
    #34

    Tack, hoppas bara jag kan komma på hur jag vill ha överdelen, det e skitsvårt, finns så mkt fint=)

    Så är det, man bara känner att det är rätt, du har jättefin smak btw

    -Du med a n n a:D


    Eelin skrev 2009-08-24 19:48:37 följande:
    jättefin klänning du hade!! nej klänningen liksom bara kändes helt rätt! när jag såg den så var det bara den ska jag ha!
  • Eelin
    Äldre 24 Aug 19:59
    #35

    dito=) lycka till med din drömklänning!!!!! =)

  • Alexxx­i
    Äldre 24 Aug 20:01
    #36

    Tackar

  • Lajsan
    Äldre 24 Aug 20:11
    #37

    Har inte läst hela tråden men jag hade underkjol och släp och det var inte svårt att sitta med den, mest mjukt och skönt, kändes inte i vägen alls.

  • Alexxx­i
    Äldre 24 Aug 20:12
    #38

    Härliiigt får typ bara positiva svar:D

Svar på tråden Hur sitter man i en så stor klänning??