• Tant Doris
    Äldre 17 Jul 00:48
    13010 visningar
    7 svar
    7
    13010

    Erfarenhet av löshår från Taj Mahal?

    Någon som har erfarenhet av löshår från Taj Mahal, Drottninggatan Stockholm?

    Bra kvalité på det äkta håret?

    Är nämligen på jakt efter äkta hår, det måste gå att locka, och de har vad jag kan se de bästa priserna. Ska ev. till Stockholm till veckan så det vore kul att få höra era erfarenheter.

    //Sara

  • Svar på tråden Erfarenhet av löshår från Taj Mahal?
  • roodeb­erg
    Äldre 17 Jul 09:25
    #1

    har hört att det är det enda stället som är värt att handla på. Min frissa rekommenderade det stället och det är där jag handlat mitt som jag ska använda. Hon "varnade" mig för halvdan service men bedyrade att de visste vad de talade om. Och ja, servicen var sisådär men det är bara att svälja om jag vet att de är bäst på sin sak.

  • Bambi7­6
    Äldre 17 Jul 09:59
    #2

    Jag har köpt mitt hår därifrån och hon som ska göra mitt hår sa att det var bra kvalitet på håret.Jag fick jätte bra service men jag pratade med han som äger stället (tror jag iaf)och han va jätte hjälpsam men jag har hört att tjejen som jobbar där kan vara ohjälpsam och ge dålig service så om du ska köpa håret därifrån så titta efter en lite äldre man

  • Tant Doris
    Äldre 19 Jul 23:20
    #3

    Tack för era svar! Ska dit imorgon så då får vi se hur det går. Åker direkt efter att ha jobbat inatt så jag hoppas att de är trevliga... är inte så pigg på otrevliga människor då

  • Prinsa­roPrin­sessor
    Äldre 22 Jul 16:34
    #4

    Du ska då köpa ett hår som heter Elite.

  • Tant Doris
    Äldre 24 Jul 23:15
    #5

    Nu har jag varit där. Det var precis som ni sa, dålig service men bra priser och det verkar vara bra kvalite´ på håret också

    Vet dock inte om det blev något Elite hår...

  • Äldre 12 Jan 11:40
    #6

    Ja det här erfarenhet avläs hår den äkta färg det ganska dyrt. Men du kan beställa stället på närhet det är billigt och den heter www 1001 extension .kolla lite om du vill verklige vill ha en lös hår äkta . Det kan man locka ,färre. Platta om du vill göra styll

    Visa

  • Äldre 12 Feb 17:48
    #7

    Jag har erfarenhet kring det, berorende på vilken prisklass de betalar så är kvaliteten helt beroende :/. 

Svar på tråden Erfarenhet av löshår från Taj Mahal?