• Soon2BmrsGroth

    Sundsvall nr 4

    Då startar jag en ny tråd för alla oss i Sundsvall =D

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-07-08 09:57
    Soon2BmrsGroth -18 juli 09
    Jenzan - 1 Aug. 09
    Peny- 1 Aug. 09
    Thildamy - 9 Sep. 09
    Igia ? 19 Sep. 09

  • Svar på tråden Sundsvall nr 4
  • mammacatta
    Peny skrev 2009-07-05 19:17:06 följande:
    Välkommen mammacatta! Igår fick jag min möhippa!!! Huuuur bra som helst! Hade inte kunnat få en bättre hippa Vilka bra vänner jag har Har ni andra haft era hippor?
  • Jenzan

    Vi har 1/8 - 09

    Imorgon ska jag och min kära tärna gå och kika på underkläder, nästa vecka på onsdagen ska jag lämna in klänningen på Eleganten. De ska sy in och upp den en smula. Måste hitta något halsband och örhängen också, hur har ni gjort? Köpt eller lånat?

    Vet ni att jag måste bara få säga att jag verkligen kommit igång med träningen. Har ju alltid spelat fotboll i hela mitt liv men sen min son kom och en bruten fot under en match (två år sedan) så har jag inte kommit igång...tills nu.
    Min nya passion är löpning, har nu varit ute varannan dag de senaste tre veckorna och förstå vad jobbiga de första passen var, ville bara kräkas. Men nu, det liksom bara flyter på och nu gör jag 1 mil!!! Mår så prima och känns så skönt inför bröllopet också. Så ut i skog å mark, promenera eller jogga man mår SÅ mycket bättre och resultat ser man.
    Så nu har jag & min granne anmält oss till Lidingö-tjejlopp och klurar på tjej-klassikern.

    Fler som har kommit igång med träning?

    Ha så gott alla brudar!!

  • Peny

    Vi ska gifta oss den 1/8-09 :-P

    Thildamy: Men?? Dina polare får väål lösa det praktiskt så du får en hippa?? Alla har banne mig rätt till en hippa. Punkt och slut!

    Mammacatta: You know I love you!

    Jenzan: Vad skönt att du kommit igång så bra med träningen!
    Här har jag TÄNKT på träning väldigt mycket men inte kommit iväg på någon Svårt med två barn och en upptagen blivande make.... MEN däremot har jag promenixat en del med barnvagnen men låååångt ifrån tillräckligt. Nu har jag sagt till på skarpen att jag ska få komma iväg då han ändå har semester så ikväll var jag på öppet hus på Gold´s gym och testade yoga. Skööönt!
    Imorgon bitti ska jag och en kompis ses innan frukost och promenixa och hoppas orka göra det så många mornar som det bara går. Då ska det väl förhoppningsvis hända något

    Igår hämtade jag min ring! Sååå fin! Jag har ritat den och sen har en attans bra smed gjort den möjlig. Längtar tills jag får ha på mig den hela tiden

  • Förväntan2010

    tack för länken Peny!! :) Va kul att det händer så mycket för er!

  • AnnaMatilda

    Hej alla!
    Hoppas det går bra för er :) Själv gifte vi oss 27 juni.
    Den bästa dagen i vårt liv.
    29 grader och strålande sol hela dagen.
    Ingenting gick fel, såååå underbart att vara gift!

  • Igia

    Hej på er!

    Imorgon drar jag på semester och blir bort två veckor. Ska bli så skönt att inte göra nåt

    Ha en underbar sommar och ta lite ledigt från bröllopsbestyren ibland

    Kram på er!

  • thildamy

    Hej allihopa!
    Idag är det 2månader kvar (62dagar) till dagen D
    och fick nyss ett mail om att min klänning kommit måste nog åka dit och prova den....idag idag måste jag nog göra det

  • Soon2BmrsGroth

    I vecka kvar för mig idag
    Nu börjar jag bli väldigt nervös!!!
    Det mesta är klart, men gruvar mig inför dom sista dagarna då vi måste fixa det sista som lokalen, maten osv =/

  • Lina o Peter

    Åh vad kul med en sundsvallstråd! Får man vara med? :) Jag hittade precis hit, vi planerar att gifta oss den 19 Juni 2010. :) Måste ju passa på att fråga vart ni köper tårta nånstans i stan? Samt vart man kan hyra kläder till brudgum? Finns det fler än Eleganten?

Svar på tråden Sundsvall nr 4