• Fenixx

Bröllop 2010 nr7

Då var det dags att dra igång ännu en ny tråd för oss som planerar för fullt inför nästa års fantastiska bröllop som väntar.

alla gamla som nya 2010-planerare är välkomna hit för att diskutera och ge råd och stöd till varandra.

Några av våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3321400.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-06-22 14:05
    Januari 2010:
    Ninni84r 9/1
    Mariavw 23/1
    Karin längtar 30/1

Februari 2010:
    Elbe 13/2
    Selma2010 20/2

April 2010:
    Molnis 17/4
    Pandis81 24/4

Maj 2010:
    maj2010: 15/5
    Zavannah 15/5
    Lill larsson 22/5
    Therese Ericsson 22/5
    Miapia 34 22/5

Juni 2010 :
    yatzy86: 5/6
    emelieochjohan: 5/6
    bettertogether: 19/6

Juli 2010 :
    Fenixx: 3/7
    Krystal: 3/7 (ev 7/7)
    Tokisen: 10/7
    kullabert 10/7
    periwinkle: 10/7
    Lycklig81: 17/7
    suzem 24/7
    Sarahkka: 31/7
    Clea: 31/7
    Diz: Skiftet juli/augusti

Augusti 2010 :
    Sunzhine: 7/8
    Sundance: 14/8
    zorken19: 14/8
    cire: 21/8
    humlan66: 28/8 ( ev 21/8)
    workoutgirl: 28/8

Asfaltblomman 25/9

• Svar på tråden Bröllop 2010 nr7
  • LindaochStefan

Hinner ju knappt vara med på allt ni skriver...
    Nu har vi äntligen berättat för alla och de blev så glada=) Så lokalen är också bokad nu.Gästlistan har vi skrivit och trots att vi bara ska ha släkten och de allra allra närmsta vännerna (typ 3-4 familjer) så är vi uppe i 100 pers- fast då med barnen inräknade... Tur att både kyrkan och lokalen sväljer så många..

MrsMuffin: Vilket frieri!

• CiaLovesAndreas
    Veronicamy skrev 2009-07-17 11:36:51 följande:
    fenixx: jag tog lite kort själv ska visa dem sen i mitt galleri. men har inte hunnit föra över dem än hehe.. jag vill med se bilder,... så kul!Hur många av oss har :*hittat klänning?*börjat leta klänning?
    [/citat]
    Jag har hittat min klänning, men kommer dock inte beställa den förrän i januari. Lååång tid kvar
    MrsMuffin skrev 2009-07-17 13:44:18 följande:
    [citat]
    Idag har han friat! På förmiddagen kom ett flygplan över huset med en banderoll; "vill du gifta dig? ". Känns helt sjukt. Hänger gärna på den här tråden, den 7/8-2010 gifter vi oss i Domkyrkan i stan. Iiii!
    Åh, vilket frieri!
    Grattis och välkommen hit!
  • makupala

har inte riktigt bestämt mig ännu.. ska provsmaka lite imorgon eftermiddag..

Fenixx skrev 2009-07-16 22:10:47 följande:
    vad blir det för tårta och smak?
  • LoveA

Skrev en hälsning och lyckönskning till Mysifer igår, i fel tråd... Här är den igen.

Mysifer, hoppas ni får en underbar dag i morgon. Hoppas allt ni planerat och önskat för er dag slår in. Morgondagen lovar ju tyvärr inte något vidare väder, men tänk på att om det skulle regna så betyder lycka när det gäller bröllop

Många lyckönskningar från mig

• MissMijah

My: Grattis goa Gumman! Hoppas ni får en underbar dag!

Ser fram emot att få höra ALLt och se fina bilder

Mega många super duper kramar!

• pandis81

hej alla gamla och nya.
    Såg att det var lite nya namn som har hamnat här sen sist jag var inne.
    Alltid trevligt.
    Jag har varit väldigt borta här ett tag nu. Då allt i vårat liv har varit påväg att rasa. Inte kärleksmässigt men allt runt omkring.
    Vi har det fortfarande kämpigt och jag vet inte hur framtiden ser ut på några plan just nu.

Så därför har inte det här forumet tyvärr varit i första hand.
    Men förhoppningsvis så vänder det snart, inte för att det riktigt känns så just nu. När man sitter med tårar i halsen hela dagarna.

Men jag kan inte annat än att hålla tummarna för att en dag ska jag också få bli lycklig.
    Ni tycker säkert att jag överdriver när jag skriver, men jag skriver bara vad jag känner.

Jag vill önska er alla lycka till som faktiskt har era dagar inom räckhåll. Mysifer ni kommer att få en underbar dag.

Om tråden tar slut innan jag kommer in nästa gång så får ni gärna skicka mig den nya adressen i gästboken eller inboxen så att jag hittar er när jag är inne nästa gång.. Vill ju inte släpppa taget om er underbara människor.

Många kramar från mig till er.

• MissMijah

Therese: Du vet att jag alltid finns Gumman! Tänker på dig och har tänkt ringa, men anat att du kanske velat vara ifred.

Massa pussar och kramar!

• Bettertogether
    Veronicamy skrev 2009-07-17 11:36:51 följande:
    fenixx: jag tog lite kort själv ska visa dem sen i mitt galleri. men har inte hunnit föra över dem än hehe.. jag vill med se bilder,... så kul!Hur många av oss har :*hittat klänning?*börjat leta klänning?
    Jag har haft min begagnade klänning i skåpet någon månad nu redan :) Det är ju inte så mycket att tänka på när man hittar begagnad, tar man den inte tar någon annan den :/
  • CiaLovesAndreas

Kan man ha The lion sleeps tonight som utgångsmusik?
    Lyssnade på den nu och fastnade för den

• sunzhine

Hej tjejer! Nu har jag kommit hem från ett par dagars semestrande hos familjen i stockholm o kryssning med man o barn.
    OJ Vad ni har skrivit ska se om jag orkar läsa igenom allt ....

Planeringen startar på allvar nu!

Svar på tråden Bröllop 2010 nr7