• Svar på tråden JULI - 2010 del2
  • Mrs Opp

    För alla oss med 3/7 som datum, om exakt 13 månader smäller det! :)

    Har inte varit så aktiv i den här tråden på sistone, händer inte så mycket med vår planering just nu. Vi har två veckor i sommarstugan i juli och då skall vi planera loss!

    Det är så kul att läsa om allas funderingar och planerade, ni är väldigt inspirerande tjejer!

  • Fenixx

    ja vi har ju också 3/7 gick och tänkte på det förut när jag var ute med hunden. 13mån.. snart börjar nedräkningen.

  • sarahkka76

    fenixx: ja precis Min sambo har inte bestämt sig än om han bara ska putsa sin förlovningsring och lägga till en jätte tunn, eller om han ska ha en hel ny bred med en tunn till. vi får se.

  • Tokisen

    Hur har ni tänkt göra?
    Ska ni ha efterrätt och sen tårta eller ska ni ha tårtan som efterrätt?
    Bröllopet vi va på i lördgas där hade dem både efterrätt och tårta, vi kände väl att det va lite kaka på kaka, gästerna tog bara jättelite tårta för dem va proppmätta efter mat och efterrätt.
    Jag e kluven, om vi ska ha så blir d nått jättelitet och en bra stund efter maten så det inte blir för nära inpå allt.

  • Fenixx

    vi kommer bara ha bröllopstårtan som efterätt. som du säger så blir det lite kaka på kaka.

    men vet annars såna som bara haft en liten chokladbit till kaffet direkt efteråt. eller en ostbricka istället.

  • sarahkka76

    Vi kommer också att ha tårta som efterrätt eftersom vi också kände att det kunde bli lite kaka på kaka.
    I vår buffe ingår en kex med brieost om jag inte minns fel.

  • Everton

    Vi kommer oxå ha tårta som efterrätt, blir lite vickning senare på kvällen om man nu inte skulle bli hungrig av övriga maten ;o)

    sarahkka76: Vad bra att ni har kommit överens! Har oxå funderat på om man ska ha stenar bredvid den stora stenen, men som sagt det blir alldeles för dyrt. får se om man bygger på den senare eller om man är nöjd med den som den är!

  • sarahkka76

    everton: ja, jag skulle aldrig ha råd med ringen som den är, den kostar 33.000kr, och med bara mitten stenen kostar den 21.000kr men då är det 0,44c och det känns som att jag inte behöver så stor. Om jag tar den i 0,34 så kostar den 17.800 så det är väl den jag ska satsa på tror jag. Sen får jag bygga upp den med tiden.
    Man kan ta det när man ska fira årsdagar eller när man får barn, lite såna tillfällen.

  • Tokisen

    ja, nån chokladbit skulle man ju kunna ha.
    skönt att d inte bara e vi som troligtvis inte ska ha efterrätt.
    Kände mig lite snål när jag tänkte på det hahaha

Svar på tråden JULI - 2010 del2