• sarahkka76

    Bröllop 2010 nr 6

    Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

    Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

    Bridezillas, here we go!

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • lill larsson

    Fenixx: okej men det är väl det som är bra tid.. tror det kommer bli den tiden för oss med, allt mellan 12 och 15 ialla fall.. men har vi vid 14 så blir det att bi gör nån middag eller bjuder på något. men vad?

    vart kan man hitta alla tips vad man ska bjuda på? och hur man ska lägga upp allt? och även vart man kan hitta bröllops klänning?

  • Fenixx

    lill>> om du här på sidan väljer bröllopsämnen, så kan du därifrån välja kategori tex mat, brudklänningar osv, så kan du hitta massa tips och ideér. eller även söka gamla inlägg. man hittar mycket bra när man söker här.

    på denna sida under photos finns mycket fina bilder som kan ge inspiration med allt.
    www.projectwedding.com/

    annars med klänningar så gillar jag YALA i sverige. men beror ju på vilken stil man vill ha.
    www.yala.se/

    även på tradera finns det en bröllopskategori som du kan se en del.

  • lill larsson

    Fenixx: okej tack så mycket, ska kolla en massa sen, ska ringa kyrkan nu och kolla sen ska jag till stan med en kompis och kolla lite på en massa grejer, kanske man går å kollar lite på smycken vad som finns å så, vad man kan ta för nå och även tips för färg tema!

    har ni vlat nå sånt??

  • lill larsson

    sådär ja!

    nu har jag ringt kyrkan! och vi fick den 22maj kl 15.00
    Då Blir jag fru Blom :)

    Gud vad det känns läskigt, men på ett bra sätt!
    Känner mej rent av skakis och allt :P haha

  • Fenixx

    visst är det en pirrig känsla när man fått tidpunkt för när man ska bli fru och man!

  • Tokisen

    workoutgirl:
    var får man fått på mandelolja?
    Smörjer man in dem på naglerna eller d e nått man ska dricka *korkade jag*

  • Tokisen

    Sådär blev jag med när jag bokat kyrkan.... men det en härlig känsla
    Grattis

    lill larsson skrev 2009-05-14 09:31:28 följande:


    sådär ja!nu har jag ringt kyrkan! och vi fick den 22maj kl 15.00Då Blir jag fru Blom :)Gud vad det känns läskigt, men på ett bra sätt!Känner mej rent av skakis och allt :P haha
  • Tokisen

    lill larsson:
    vi ska ha färgtema rosa och vitt, sen kanske vi lägger på nån färg vi får se

  • MissMijah
    Fenixx skrev 2009-05-13 21:41:30 följande:
    har dem flesta hört av sig om dem kommer eller ej?
    nej, inte alls många har hört av sig. man blir ganska sur faktiskt.
    en del tar nog för givet att vi ska veta att de kommer. men ALLA ska höra av sig.
  • Fenixx

    MissM>> ja jag kan nog tänka mig att många tar för givet att man "fattar det".

    får ju själv erkänna att vi inte har sagt till på dem bröllop vi gått på innan, men på bägge så har sambon varit bestman så då var det ganska självklart att vi kommer. men sa det muntligt iallafall.

    men idag har jag precis tackat nej till ett bröllop vi var bjudna på senare i sommar då vi bägge tyvärr jobbar då och inte får ledigt. 2v innan OSA gick ut.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6