• sarahkka76

    Bröllop 2010 nr 6

    Äntligen är vi inne på 2009 och vår sista år som ogifta är kommen Snart är det vår tur!

    Så nu ska vi fylla på tråden med en hel del diskussioner kring våra bröllop och en massa tips

    Bridezillas, here we go!

    Våra tidigare trådar:
    www.brollopstorget.se/Forum-1-69/m2661995.htm...
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m2981596.html
    www.brollopstorget.se/Forum-1-9/m3097930.html
    www.brollopstorget.se/Forum-5-21/m3197178.html

  • Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6
  • Zavannah

    Jag gör mina naglar regelbundet (gele) o kommer att ha såna naglar på bröllopet oxå

    Ang klackar, så kommer jag nog inte att ha så jättehöga, kanske 5 cm. Jag är längre än min darling, och inte för att vi stör oss på det själva, men man behöver ju inte överdriva med att ha så höga klackar så att man blir ytterigare en decimeter längre hehe.
    Jag har gärna höga klackar annars, men nu ska vi ju fotas ihop osv så då känns det som att det blir snyggare om jag inte är alldeles för lång (vilka problem man har )

  • Fenixx
    MissMijah skrev 2009-05-13 21:31:41 följande:
    Ja våra skickades i mars. sista OSA är på fredag
    har dem flesta hört av sig om dem kommer eller ej?
  • lill larsson

    Hej!
    Hitta hit till eran tråd och vart intresserad nrä det det stod bröllop 2010. ikväll har jag och min karl prata om bröllop och vi kom fram till att gifta oss sommarn 2010 fast han vill så fort som möjligt. men ekonomin har varit lite jobbig..

    Så nu är det väl lite bestämt att vi ska gifta oss sommarn 2010, men det är så många frågor kring allt, vet inge, hur man gör, vad som händer, när ska man ringa till kyrkan å boka!?

    är helt glad över att vi ska gifta oss..känns så stort.

    /jenny

  • Fenixx

    lill larsson>> välkommen till oss.
    här på BT kommer du få massa bra tips och ideér från alla inlägg.

    kyrka, festlokal och fotograf är några av dem större grejerna som är bra att kolla runt efter och boka så man vet att man får det ställe man vill ha. bor man i större städer eller det är ett populärt ställe/fotograf kan dem vara uppbokade 1år innan.

    men först är det ju en fördel att hitta ett datum man vill ha.

  • lill larsson

    joo vi vet inte vilket datum, men ialla fall nästa sommar.. kanske i början av juni?
    kanske får kolla upp kyrkan nu i veckan eller nästa vecka ialla fall..

    Är ledig imorrn från skolan, så kanske tänkte ringa och höra ialla fall, skadar ju inte att höra hur det ser ut ialla fall.. så får man lite mera hum om allt..

    karln min vill ju gifta sig så fort som möjligt vill han juh. :) han tycker det är länge till nästa sommar.. men det behövs ju planera en massa så. behövs kasnke 1år ialla fall.. :)

  • suzem

    lill larsson skrev 2009-05-13 22:15:04 följande:


    joo vi vet inte vilket datum, men ialla fall nästa sommar.. kanske i början av juni? kanske får kolla upp kyrkan nu i veckan eller nästa vecka ialla fall..Är ledig imorrn från skolan, så kanske tänkte ringa och höra ialla fall, skadar ju inte att höra hur det ser ut ialla fall.. så får man lite mera hum om allt..karln min vill ju gifta sig så fort som möjligt vill han juh. :) han tycker det är länge till nästa sommar.. men det behövs ju planera en massa så. behövs kasnke 1år ialla fall.. :)
    Hej, vi ska gifta oss juli nästa år och tro mig, ni kommer att behöva ett helt år på er för det är mkt som ska fixas. Lycka till!
  • workoutgirl
    Bettertogether skrev 2009-05-13 19:37:48 följande:
    Angående skorna kör jag också med ballerinamodellen (bild i galleri) eftersom jag fullkomligt hatar höga klackar på mej själv. :)Nagelproblemet är stort för mej. Som trädgårdsmästare förstör man lätt sina naglar i yrket, så jag tror det får bli lösnaglar på bröllopsdagen... däremot har jag ett ännu större problem när det gäller mina nagelband. De är alldeles söndriga och jättefula! :( Något tips?
    rekomenderar mandelolja att smörja nagelband och naglar med. Helt fantastiskt till och med för en nagelbitare som jag. Naglarna blir blanka och tjocka och nagelbanden blir också fina
  • lill larsson

    suzem: jooo jag tänkte oxå det, att det behövs säkert en massa tid att hinna med allt :) planera allt som ska fixa å sen saker å ting och sen folket som ska komma å så..
    Men har ni bokat kyrka? för det tänkte ja göra idag.. den 12 juni blir det bröllop för oss hoppas jag, att dom har tid :)

    men vlken tid är bäst att ha på dygnet??=)

  • Fenixx

    workoutgirl>> tack för tipset med mandelolja, är ju också en nagelbitare tyvärr.

    lill larsson>> vi ska ha våran vigsel vid 14.00. pga av annat som ska passa in efteråt. men annars hade jag nog hellre haft vid 15-16, så man slipper stressa innan med frisör osv och vi ska även ta kort med fotografen innan.

Svar på tråden Bröllop 2010 nr 6