• Äldre 9 Feb 23:38
    50397 visningar
    532 svar
    532
    50397

    Linköpingsbrudar del 5

    Jaha, åter igen dax att kicka igång en ny tråd....

    Lägger bara in tidigare trådar.....

    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3150373.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m2863342.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3150373.html
    Tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3150373.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 23:43
    Blev ngt tokigt....
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m2679644.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m2863342.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3031680.html
    Tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3150373.html
    hoppas det funkar nu!!!

  • Svar på tråden Linköpingsbrudar del 5
  • Äldre 28 Apr 19:29
    AnnBo skrev 2009-04-28 17:26:42 följande:
    Idag har jag köpt min tärnklänningar, mkt nöjd Och idag har dessutom de flesta av våra gäster fått sina inbjudningar..hoppas de alla kan komma
    vad blev det för klänningar?
    Hur löste du tärnproblemet då?
  • AnnBo
    Äldre 28 Apr 19:56
    Piggelinlover skrev 2009-04-28 19:29:55 följande:
    vad blev det för klänningar?Hur löste du tärnproblemet då?
    Jag var inne på Hanna Creation som ligger nedanför Bröllopshuset och de hade jättefina klänningar så det blev två rosa som ska ha gröna band i midjan och en grön klänning med rosa band..
    Tärnproblemet löste sig, nu funkar vi som vanligt igen och hon intresserar sig
  • lolca
    Äldre 28 Apr 22:36

    www.romance.se/index.aspx&Lang=sweden&PId=1049201&PPC=61292

    Jag letar efter konfetti. Hittade dessa på Calligraphen (se länken), men frakten och expeditionsavgiften var så jäkla dyr. Vet ni någonstans där de säljer konfetti i Linköping eller Norrköping?

  • emelie­ochlin­us
    Äldre 29 Apr 22:16

    Hör med tårtverkstan i linköping. Jag har inte varit inne där men jag gick förbi och såg i skyltfönstret att de har massa festattiraljer förutom tårtgrejer.


    lolca skrev 2009-04-28 22:36:16 följande:
    www.romance.se/index.aspxJag letar efter konfetti. Hittade dessa på Calligraphen (se länken), men frakten och expeditionsavgiften var så jäkla dyr. Vet ni någonstans där de säljer konfetti i Linköping eller Norrköping?
  • lolca
    Äldre 30 Apr 08:40
    emelieochlinus skrev 2009-04-29 22:16:27 följande:
    Hör med tårtverkstan i linköping. Jag har inte varit inne där men jag gick förbi och såg i skyltfönstret att de har massa festattiraljer förutom tårtgrejer.
    Det ska jag göra! Hade inte ens tänkt på att de kan ha det!
    Tack!
  • Ma och Ma
    Äldre 3 May 00:03

    För mig är det nu mindre än två veckor kvar...

    Jag har varit hos mamma och provat min klänning...den verkligen på G och det kommer bli bra, men jag kommer se ut som en bakelse...men det är ju inte så illa det...

    Har nog lyckats börja stärka den virkade kronan...mamma har lovat att fortsätta. Det fanns medel att köpa på City Gross. Det löste man upp i vatten, doppade sedan kronan och formade den runt något lämpligt. I det här fallet hittade jag en sprayflaska som hade rätt vinkel/lutning!!

  • lolca
    Äldre 4 May 17:34

    I fredags fick jag min möhippa. Blev helt grundlurad
    Alla mina vänner och mina systrar stormade in hos oss halv nio på morgonen. Jag blev utklädd i åttiotalskläder med tillhörande våffelfrisyr och smink. Sen åkte vi iväg och körde femkamp med slangbella, yxkastning, pilbåge osv.

    Efter det blev det picnick vid Ryds motionscentrum med hemmagjord smörgostårta, skumpa och vin. Där fick jag även göra en tipspromenad om mig själv som de hade satt ihop. När vi var klara där åkte vi vidare mot T1, och jag fick sjunga in en Tommy Nilsson låt (hua.. vill inte riktigt lyssna på mig själv...)

    Sen blev det massage och en stunds vila innan det var dags för middag på Riva och sedan dans på Harrys. Jag hade verkligen urkul hela dagen! Kunde inte ha blivit bättre!

  • Äldre 4 May 21:35
    lolca skrev 2009-05-04 17:34:48 följande:
    I fredags fick jag min möhippa. Blev helt grundlurad Alla mina vänner och mina systrar stormade in hos oss halv nio på morgonen. Jag blev utklädd i åttiotalskläder med tillhörande våffelfrisyr och smink. Sen åkte vi iväg och körde femkamp med slangbella, yxkastning, pilbåge osv.Efter det blev det picnick vid Ryds motionscentrum med hemmagjord smörgostårta, skumpa och vin. Där fick jag även göra en tipspromenad om mig själv som de hade satt ihop. När vi var klara där åkte vi vidare mot T1, och jag fick sjunga in en Tommy Nilsson låt (hua.. vill inte riktigt lyssna på mig själv...)Sen blev det massage och en stunds vila innan det var dags för middag på Riva och sedan dans på Harrys. Jag hade verkligen urkul hela dagen! Kunde inte ha blivit bättre!
    lät jätteskoj....
    e ngt sånt jag önskar jag får göra oxå....
    inga pinsamheter....bara skoj!
  • Äldre 4 May 21:52

    visst går denna tråd ut snart?
    Eller är det jag som räknar tokigt?

  • Snofse­n
    Äldre 4 May 22:06
    Piggelinlover skrev 2009-05-04 21:52:05 följande:
    visst går denna tråd ut snart?Eller är det jag som räknar tokigt?
    Det stämmer nog! Bäst att göra en nu då!
  • Snofse­n
    Äldre 4 May 22:07
    lolca skrev 2009-05-04 17:34:48 följande:
    I fredags fick jag min möhippa. Blev helt grundlurad Alla mina vänner och mina systrar stormade in hos oss halv nio på morgonen. Jag blev utklädd i åttiotalskläder med tillhörande våffelfrisyr och smink. Sen åkte vi iväg och körde femkamp med slangbella, yxkastning, pilbåge osv.Efter det blev det picnick vid Ryds motionscentrum med hemmagjord smörgostårta, skumpa och vin. Där fick jag även göra en tipspromenad om mig själv som de hade satt ihop. När vi var klara där åkte vi vidare mot T1, och jag fick sjunga in en Tommy Nilsson låt (hua.. vill inte riktigt lyssna på mig själv...)Sen blev det massage och en stunds vila innan det var dags för middag på Riva och sedan dans på Harrys. Jag hade verkligen urkul hela dagen! Kunde inte ha blivit bättre!
    Ååå, längtar efter min, låter ju jätte skoj!!!
    Undrar vad min brudtärna hittar på förnåge..
  • Äldre 5 May 11:27
Svar på tråden Linköpingsbrudar del 5