• Piggelinlover

    Linköpingsbrudar del 5

    Jaha, åter igen dax att kicka igång en ny tråd....

    Lägger bara in tidigare trådar.....

    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3150373.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m2863342.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3150373.html
    Tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3150373.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-09 23:43
    Blev ngt tokigt....
    Tråd 1: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m2679644.html
    Tråd 2: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m2863342.html
    Tråd 3: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3031680.html
    Tråd 4: www.brollopstorget.se/Forum-1-29/m3150373.html
    hoppas det funkar nu!!!

  • Svar på tråden Linköpingsbrudar del 5
  • AnnBo

    Ma och Ma skrev 2009-03-02 19:56:36 följande:


    Vad fina de är!!Jag och m2b håller på att skriva ut våra...vi snodde en kompis idé och använder en A4 som man viker ihop så att det både är inbjudan och kuvert...jag får väl lägga ut någon bild...jag tyckte det var ett kul sätt och så blir det väl lite billigare...men nu börjar det bli lite brodis att få iväg våra...vi har ju bara 2,5 månad kvar!! Fast det är inte så många som har semester i maj i alla fall...så vi får hoppas att många kan!!
    Vad roligt, vi ska också ha sådana inbjudningar...ett finare lite tjockare papper runt, som får serva som kuvert, ett rosa litet band som binder ihop det och sen ett papper som vi sätter in i det med inbjudan...
    Vi kommer undan rätt billigt, papperna kostar inte så mkt (kontakter is tha shit ) och trycket fixar svägerskans make på sitt dataföretag
    Så vi kommer undan med ca 130-150 kr med alla inbjudningar...sen kommer ju dock portot kosta det dubbla typ
  • Lövings

    Nu har vi bokat resa till Tyskland för att köpa allt.
    NU börjar det hända saker.
    Oxh så ska vi också fixa inbjudningskorten snart..
    Har så mycket i skolan bara så får vänta efter tentan som jag har nästa vecka..

  • Piggelinlover
    Lövings skrev 2009-03-03 15:53:18 följande:
    Nu har vi bokat resa till Tyskland för att köpa allt. NU börjar det hända saker. Oxh så ska vi också fixa inbjudningskorten snart..Har så mycket i skolan bara så får vänta efter tentan som jag har nästa vecka..
    Spännande...

    Lycka till med tentan...
  • AnnBo
    Lövings skrev 2009-03-03 15:53:18 följande:
    Nu har vi bokat resa till Tyskland för att köpa allt. NU börjar det hända saker. Oxh så ska vi också fixa inbjudningskorten snart..Har så mycket i skolan bara så får vänta efter tentan som jag har nästa vecka..
    Lycka till!

    Det har börjat hända saker hos oss med, idag var jag nere på stan och beställde ringen och köpte en tiara.
    Köpt en massa ljus o div till dukningen med.

    Tyskland tar vi när det börjar närma sig..kanske i juni.
  • Lövings

    Ja jag känner att det är lite tidigt att åka ner
    nu men pappa vill gärna med eftersom han betalar bröllopet
    och han har det fullproppat i sommar.
    Så det får blir nu=)


    AnnBo skrev 2009-03-03 16:19:12 följande:
    Lycka till!Det har börjat hända saker hos oss med, idag var jag nere på stan och beställde ringen och köpte en tiara.Köpt en massa ljus o div till dukningen med.Tyskland tar vi när det börjar närma sig..kanske i juni.
  • sommarbrud2010

    Åh, va roligt att det börjar hända så mycket för er. Vi sitter för tillfället lite fast eftersom vi väntar på att vårat lån ska gå igenom... Innan vi vet hur mycket pengar vi har att röra oss med är det svårt att börja handla en massa.
    Nu har jag äntligen fått jobb i alla fall =) *lycklig* Slutar ju plugget i juni och det har verkligen varit ett stressmoment att jag kanske blir arbetslös.. och så ska vi gifta oss mitt i den krisen.. men nu slipper jag oroa mig !

  • Lövings

    Va skönt för dig, annars är det en stor stress.
    Vad är det för jobb då?


    sommarbrud2010 skrev 2009-03-03 16:58:28 följande:
    Åh, va roligt att det börjar hända så mycket för er. Vi sitter för tillfället lite fast eftersom vi väntar på att vårat lån ska gå igenom... Innan vi vet hur mycket pengar vi har att röra oss med är det svårt att börja handla en massa. Nu har jag äntligen fått jobb i alla fall =) *lycklig* Slutar ju plugget i juni och det har verkligen varit ett stressmoment att jag kanske blir arbetslös.. och så ska vi gifta oss mitt i den krisen.. men nu slipper jag oroa mig !
  • AnnBo
    Lövings skrev 2009-03-03 16:46:09 följande:
    Ja jag känner att det är lite tidigt att åka nernu men pappa vill gärna med eftersom han betalar bröllopetoch han har det fullproppat i sommar.Så det får blir nu=)
    Jamen då så

    Vi kanske tar en tripp själva nu i vår med, inte för att köpa så mkt alkohol, det har vi men kanske fylla på lite iaf, testa lite nya likörsorter...men mest för att mysa
  • Lövings

    Hihi=) när va bröllopet ni igen=)
    Kan inte hålla koll på alla=)

    Vi borde göra en sån här lista som alla har, alla som är med i denna tråd. Vart de ska gifta sig och vilket datum=)


    AnnBo skrev 2009-03-03 17:06:59 följande:
    Jamen då så Vi kanske tar en tripp själva nu i vår med, inte för att köpa så mkt alkohol, det har vi men kanske fylla på lite iaf, testa lite nya likörsorter...men mest för att mysa
Svar på tråden Linköpingsbrudar del 5