• Tx2

    Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!

    Ännu en tråd närmre våra bröllop.

    I år gifter vi oss!

    Mars:
    7: Hummle, örgryte gamla k:a

    Maj:
    2: Tx2, Bohus fästning + Folkets hus Ytterby
    Tizia
    9: baver, skt birgittas kapell + bryggan under bron
    16: SweetSun, Bohus fästning + finnbastun
    Myrmor, Villa Herne
    Linn74, Aspenäs Herrgård
    23: Skille
    skruttgumma

    Juni:
    18: Stellajsj, Grekland

    Augusti:
    1: MalinJohn, Råda kyrka + Råda hembygdsförening
    8: Danielaa, Lindome kyrka + Älvsåkersgården
    J D och D J, Hindås kyrka+ Hindås stationshus
    15: MissMijah, skallsjö Kyrka + varmbadhuset
    22: Vendel o Angelica, Utby K:a, LaCuveé

    Oktober:
    10: Carolina1979, Lindome K:a, Lindome Församlingshem

    December:
    31: Teapot, S:t Pauli kyrka + La Cuvée

    Nya träffas och ha kul-tråden: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3224366.html

    Gamla trådar:
    Tråd nummer ett: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m2850384.html
    Tråd nummer två: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3008135.html
    Tråd nummer tre: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3122663.html

  • Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!
  • Vendel och Angelica

    Danilea vilka dagar passar dig med SB...

    och vad gäller SB, kan de som jobbar fixa så attd e är lediga eller kan g en del tidigare, jag tror att vi behöver en del tid...

  • Tx2

    Danielaa: Har du några bilder på er dukning? Tog några bilder, skall se om jag kan lägga upp några på bloggen i veckan. Fast jag hade lagt besticken på fel sida... lite trött idag Men det blir nog bra med vit duk och dem svarta tygbladen i mitten och lite gröna inslg i form av värmeljusen.

    Middagen gick bra, även om det inte avhandlades alltför mycket om bröllopet. Visat bilder på klänning och studerat bilder på fästningen för att se om det går med rullstol o rullator, vi har kanske inte valt den bäst lämpade platsen för en del inbjudna. Nu skall våra mammor på jakt efter vita dukar. Tänkte vi skulle låna ihop det.

  • Danielaa

    SB: Har skrivit upp mig nu! Hade alldeles blandat ihop datumen... Har skrivit om de i den andra tråden!


    Tx2: Jaa, tog lite bilder på dukningen men de va lite svårt å få bra bilder tycker jag! Kan lägga upp dom imorrn eller så!

  • Danielaa

    Nu har jag kikat lite på SB-bilderna som A pratade om... VARFÖR e alla pin-uppor så perfekt smala å snygga!? *Grrr* Å VARFÖR e inte JAG de!? *Grrr*


    Ska bli tokigt kul me SB! Ser verkligen fram emot de nu! Sur bara att jag inte hittade mitt andra underklädes-set när jag å Skille va ute, men de hittar jag nog snart!


    Nu ska jag återgå till inbjudningarna igen! Har kommit igång riktigt me dom nu!

  • Danielaa

    SÄG ATT NÅN E ONLINE!!! Jag tror jag (äntligen) har bestämt mig för min klänning! En helt annan... Den här e den allra första jag våg å ville ha när jag började kolla på klänning, precis när vi bestämt bröllop! Nån som kan hjälpa mig...? Me slutgiltiga beslutet...?

  • Danielaa

    AAAAAHH!!!! Jag har beställt min klänning!! *Överlycklig!!*

  • skille

    Daniella: Andreas lurte på hva vi egentlig hadde gjort på stan.. Når jeg kom hjem tok jeg på meg en av bhene jeg kjøpte og tok en t-shirt over. Når han så meg bare stirret han på tuttene mine, og spurte om jeg hadde fyllt bhen med noe... Nei sa jeg, og han sier shit er de virkelig så store?? ja svarer jeg. Man kunne nesten se han dreglat der han sto. Så man kan vel si at ejg har hatt totalt feil bh...

  • Vendel och Angelica

    Danielaa vad spännande!! Vill se bild!! !!

    Skille underbart då har du handlat helt rätt då!!

  • Vendel och Angelica

    Vi har våran kock nu!!!
    Tjohoooooo!!
    Syrrans killes pappa han har tittat på bilderna och är så nöjd och säger att detta kommer gå strålande!
    Kul kul!!!
    med hans omkostnader och allt, resa fr uppsala en semester dag och arbete blir det inte mer än 150.- per kuvert!
    vi är så glada!
    Ska nu bara bestämma vad vi ska ha för rätter!! Vi vet de två stora ungsbakad varmrökt lax och sen ant kycklingbröst/fläskfileé... tror det blir potatisgratäng som en stor rätt också. Men sen är fågan vad vi vill ha sen, andra små rätter, såser, bröd sallad mm mm

    Spännande!!

Svar på tråden Göteborgsbrudar 2009 - Del 4!