• Igia

    Sundsvall nr2

    Här kommer vår nya tråd.

    Nu kan vi fortsätta att prata våra kommande bröllop.

    Hälsar alla gamla och nya välkomna!!

    Den gamla tråden:
    www.brollopstorget.se/Forum-5-58/m3111769.html

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 11:25
    Här kommer våra datum:

    Blygbrud 14/2
    MrandMrsImpuls 28/2
    Heleneåpether 28/2
    090414 14/4
    Nocia 22/5
    Hjärtatmitt 19/6
    AnnaMatilda 27/6
    Snart Nordvall 25/7
    Peny 1/8
    Thildamy 9/9
    Igia 19/9

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 12:15
    Strindlund 22/8

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-11 15:57

    Soon2BmrsGroth 18/7

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-12 00:38

    Jenzan 1/8

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-03-02 12:53
    Jemma 27/6

  • Svar på tråden Sundsvall nr2
  • thildamy

    Någon som titat in på sax o kam shemsida ??
    Kolla på whiteroom !!! dom har utsatt ett pris för håruppsättning,makeup,påklädning och champanj och choklad

    Men vet inte om det e värt det !?

    Undra vad dom tar för en bruduppsättning utan påklädning och makeup.

    Kicks tar 450:- för en make up

    Någon som har bra / bättre priser..

  • Igia

    Våningen är den 7/2...


    Peny skrev 2009-01-27 22:27:47 följande:
    Hänger på Blygbruds tips om Skönsbergs Herr- och damfrisering. Alla är duktiga men särskilt ägaren Petra. Trevlig och proffsig Annars ska väl Trudes vara okej också...Thildamy: vad är det för företag som ska sy upp klänningarna? *nyfiken*Själv har jag shoppat lite idag. Hittade ett par jättefina och lite tuffare skor att ha under bröllopsklänningen. De fanns på Wedins och kostade endast 249:- Hade spanat in några skor för 49:- och 149:- (på rean) men det fanns bara från strl 38 och det blir alldeles för stort trots extrasulor Men jag är nöjd ändå! Blev 100:- mer än jag tänkt mig idag men om man jämför med "riktiga" bröllopsskor så kan ju de gå på hur mycket som helst Så det är ett tgips till er: gå och spana på Wedins! Sen fyndade jag ljusstakar på Hemtex. Tolv stycken för 160:- !!!Kan ju stå ut med det... Så där är ytterligare ett tips: spana in Hemtex för att hitta grejer till dukningen!Visst är det nu på lördag det är bröllopsmässa i Söråker?När är det på Våningen? Visst var det nästa vecka eller är jag bara förvirrad?
  • Igia

    Vad betalar ni per bit hos henne?


    BlygBrud skrev 2009-01-27 22:16:22 följande:
    Annat frisörtips... Skönsbergs Herr och Damfrisering. proffsig och bra!Tårta..jo..inte billigt. Vi har betsällt vår på Kesrtins tårtmakeri. Är helt enkelt godats och bäst, tycker jag.
  • Peny

    Thildamy: Vart läste du om det?Finns det någon hemsida om bröllopsmässan på våningen?

  • BlygBrud
    Igia skrev 2009-01-28 15:58:00 följande:
    Vad betalar ni per bit hos henne?
    Vi betala ca 40:- biten.
    Men då har vi chokadbotten, fyllning av vit chokladmousse och hallonmousse. Gott!!

    Men kolla på hennes hemsida: www.tartmakeri.se

    Misstänker att vi är några stycken som kommer "springa på varandra" ute i Söråker på lördag.

    jag är den blyga tysta som står i hörnet.
  • thildamy
    Peny skrev 2009-01-28 23:11:58 följande:
    Thildamy: Vart läste du om det?Finns det någon hemsida om bröllopsmässan på våningen?
    hej.. satt på ikea å käka lunch så i blaskan som låg där...
    kommer inte ihåg om den heter city... med idol kevin på framsidan.
    jo våningen har en hemsida.
  • thildamy
    BlygBrud skrev 2009-01-29 13:54:21 följande:
    Vi betala ca 40:- biten. Men då har vi chokadbotten, fyllning av vit chokladmousse och hallonmousse. Gott!! Men kolla på hennes hemsida: www.tartmakeri.se Misstänker att vi är några stycken som kommer "springa på varandra" ute i Söråker på lördag. jag är den blyga tysta som står i hörnet.
    jo vi kommer nog springa förbi varann där ute.. jag e den som håller koll på två vilda tjejer...
    (du ser ju bilden min)
  • Peny

    Tyvärr kommer jag inte kunna gå på mässan i Söråker Sambon är bortrest och jag får ingen barnvakt till äldsta dottern och att gå på en sån mässa med henne är uteslutet. Skulle vara helt svettig efter fem minuter Men ni får gärna skvallra vidare härinne om vad som fanns där

  • Igia

    Har skickat en mailförfrågan till henne för snart en vecka sedan så jag väntar fortfarande på svar. Har skickat till Café Charm och bakgården oxå. Charm har svarat me ninte de andra två...


    BlygBrud skrev 2009-01-29 13:54:21 följande:
    Vi betala ca 40:- biten. Men då har vi chokadbotten, fyllning av vit chokladmousse och hallonmousse. Gott!! Men kolla på hennes hemsida: www.tartmakeri.se Misstänker att vi är några stycken som kommer "springa på varandra" ute i Söråker på lördag. jag är den blyga tysta som står i hörnet.
  • Igia

    Ni som ska på mässan. Ni får gärna berätta om ni hittar nåt bra. Typ tårtor, florist el transporter. Vi ska gå på Bröllopsmässan på Grand Hotel imorgon. Vi konstaterade att det skulle bli lite långt att åka till Sundsvall bara för mässa...

Svar på tråden Sundsvall nr2