• Astriden

    Underbara Göteborgsfruar- Del 6

    Vi träffades som brudar, följt varandra till fruar, blivit riktigt goda vänner & träffas vidare genom nya äventyr.

    Astriden 2008-04-05 ~ Stora Holms Säteri
    Barba 2008-05-10 ~ Masthuggskyrkan - Bryggan Under bron
    31 Maj 2008 - 2008-05-31 ~ Tofta Bränneri
    Stenbruden 2008-06-06 ~ Aspenäs Herrgård
    Långserud 2008-06-07 ~ Långseruds Kyrka - Långseruds Bygdegård
    Stjärngudinnan 2008-07-05 ~ Kungslena kyrka
    Mrs D 2008-07-19 ~ Lysekils Kyrka
    Grund 2008-08-02 ~ Grundsunds Kyrka - Gullmarstrand
    Valkyriana 2008-08-08 ~ Kapellet Stenungsund
    Amor 2008-08-30 ~ Kungälvs Kyrka - Aschbergska Eken
    Aybee 2008-10-25 ~ Torslanda Kyrka

    Tråd 1:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2507957.html
    Tråd 2:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2616312.html
    Tråd 3:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2735459.html
    Tråd 4:www.brollopstorget.se/Foru m-5-46/m2916681.html
    Tråd 5: www.brollopstorget.se/Forum-5-46/m3041405.html

  • Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6
  • Grund

    Vad bra
    Blev orolig när ingen svarade på mina förslag att ses.

    Ha, nu fick jag SMS från dig 31 maj Ja, hihi, han var bedårande söt!! Längtar efter fler bilder på lilleman och ännu hellre träffa honom såklart. Tråkigt att ni har flyttat

    Om en månad ska jag plocka ut min stav så då gäller det att passa sig. Lär nog diskuteras mycket framöver

    På fredag kväll är jag gräsänka, någon mer som är ensam?

    Kram

  • Amor Eterno

    God morgon!!

    Grund klart vi vill träffas jag har bara mycket denna veckan!!

    Igår så kom vår nya kylskåp!! Och Jonas och min pappa körde iväg en massa skräp till tippen...gud så skönt det känns när allt är slängt och färdigt!!

    Jag hade magplask och jag riktigt njuter vartenda gång!!! Så skönt!

    Grund - Jo man får passa sig jag gick utan stav i 1,5 år men första gången vi små försökte ja då blev det lillen som är i magen nu!!!

  • Grund

    Morning girls!

    Amor: Ja, det är verkligen befriande att bli av med massa brôte, så skönt!

    Hur känns det Aybee, ingen kris som kommit smygande ännu?

    Igår blev H uppringd av en kille som jobbar för en hotellkedja och idag ska de bjuda oss på Jerry Williams på Rondo. Fast först ska det bli lite käk på hotellet.
    Astriden: vilket av dem är det kusin N jobbar på? Vi ska till R...

  • 31 maj 2008

    Tjenixen!

    Sen frukost idag, passar på att surfa samtidigt, och gunga på lillkillen i babysittern. Tur att man kan göra många saker samtidigt

    Lyxigt att bli bjudna, Grund! Hoppas ni får det roligt ikväll!

    Skönt att städa ur och slänga gamla grejer, Amor! Tyckte vi rensade inför flytten, men det finns mycket kvar som ska slängas/skänkas. Och skönt med magplasket! Njut! Vill gärna se bilder på den växande magen!

    Ooo, Grund - hur känns det att ta ut staven nu då? Någon längtan, eller avvaktar ni?

    Idag ska vi äntligen få Bredband/TV/Telefoni från supersega Telia, så imorgon hoppas jag kunna visa lite mer bilder på prinsen.

    Tack för de snälla orden, Grund! Vill ju träffa er också. Känns ju bra att ha flyttat, men tråkigt att det var just när jag hade träffat er, vill ju kunna träffas ofta! Innan hade jag inte alls någon att träffa i Gbg, förutom de på jobbet, men sen träffade jag ju er... Ska höra med M´s lillebror om vi kan låna lägenheten (som de hyr i andra hand av oss) någon helg i vår, så att vi kan komma ner och träffa er! Ni ska veta att jag saknar er alla!

    Kram på er!

  • AyBee

    Hej tjejer...

    Grund - Jag slutar kl 16 imorgon och ska sen till frissan kl 18 vid Järntorget. Hinner du fika i Haga emellan?
    Jag är såååå biosugen jag me. Fick en kort med MASSA pengar till bio i bröllopspresent och vi har inte gått en enda gång ännu.
    Om jag börjar få kris? Näääääää

    Själv satt jag ensam igår och ensam idag också. M jobbar en hel del nu.

  • MalinLars

    Hej tjejer

    Nu har vi hittat Vårt hus!! Vi flyttar in 1 April!
    Är såå glad. Men vi har tyvärr gått lite krångligt tillväga.. Vi måste ju få sålt vår lägenhet! Vi är lite nervösa att försäljningen skall dra ut på tiden och man sitter på en massa betalningar till höger och vänster. Men men.. det ordnar sig säkert förhoppningsvis!

  • Grund

    Grattis Malinlars! Bilder bilder bilder! Var ligger huset?
    Hoppas allt löser sig snabbt och smidigt för er. *kram*

    Aybee: Jag kan försöka komma iväg vid 16 så är jag i stan strax efter 16.30. Ska ska vara på biljardpalatset kl 18 så det passar bra med en snabbfika i Haga. Vi ska ut med jobbet, spela lite biljard och sen äta på avenyn. Vi kan väl höras på tfn senare

    Igår var vi på Jerry Williams. Jag har en ny idol Grymt bra!

    31maj: Jag vet faktiskt inte hur vi känner. Vi pratar definitivt mer och mer om det men känns lite "skrämmande" också. Hur vet man om man är redo?
    Kom på en lite skojig sak. Nu har alla mina tjejkompisar (ni) söner (Astriden, Aybee, 31maj, Barba) medan de flesta av H´s vänner som blivit pappor har fått döttrar...

Svar på tråden Underbara Göteborgsfruar- Del 6