• janos

    Äntligen fredag del 15

    Nu är det dag för en till! Välkomna!

    "tänk att det äntligen är fredag. vad ska man förgylla helgen med nu då...?
    motormässa...? *tror inte det*
    prommis *för hurtigt*
    tvtittande *för slött*

    nej ja vet; sitta å häcka framför datorn som en annan dönick och skriva kuliga saker i andras seriösa inlägg eller skämta om totalt opassande saker...

    nån som hakar på?"

    Varmt välkommen hem ni som varit här förut!
    Säger även hejsan till alla nyfikna - välkomna in!

    Tråd nr 1-14= 26981 inlägg.......nu tar vi 27.000!!

  • Svar på tråden Äntligen fredag del 15
  • äntligen på väg

    Tack . Fast jag tror vi får komma på något bättre för tummarna verkar funka sådär

  • Fru Hilde

    oki ÄPV. Då kniper jag tårna för att det ska gå bra för dig... så får vi se om tår funkar bättre än tummar

    Janos inte lätt när man inte får avlastning!!!! Man måste få vila någon gång annars kan man ju knäcka sig.

    Vad gäller plugg Janos så behövs det. Jag har skaffata en stor fet bok om bokföring bl.a. så .... en hint om vad jag tänker göra just nu känns det som om jag faktiskt begriper hur man ska göra... bokföring alltså...

  • sokkerstruten

    Idag (fredag) skickades inbjudningarna ut!!! Antar att gästerna har dom på Måndag? *spännande*

    Ska jag vara ärlig så längtar jag mer till måndag! hehe

  • äntligen på väg

    Sokkerstruten: Ja jösses, tänk dom dagarna när man höll på med inbjudningarna *drömmer med fjärran blick om svunna tider*. De flesta i denna tråden gifte sig för mer än tre år sen och är numera vana att kallas fru . Vi har bara råkat bli kvar här i äntligen fredag .

  • Fru Hilde

    oj oj oj... ja det var lääänge sedan jag skickade mina inbjudningar. Typ 3.5 år sedan...

    Idag har jag GÖTTAT mig med sällskap med en människa som är lika NÖRDIG som jag själv !!! Har haft trevligt hela långa dagen och bara frossat i inredningsplaner, parkarkitektur, ritat badrum som får lova att kosta massor, frossat möbeltyger m.m. m.m. Det här behövde jag!

  • janos

    Äpv, jag kniper tårna och håller allt jag kan för er!

    Hilde, kul att du hittat något som verkar intressant och som du dessutom förstår.

    Ja, avlastning! Det känns som en dröm just nu. Ibland är det tungt att ha långt till familjen. Vi visste ju detta innan vi gav oss in i familje svängen och vi kommer att klara det här....det VET jag! Det är tur att jag kan få prata av mig hos er ibland!

    sokkerstruten, vad spännande! Har ni bjudit många gäster? När är det dags för den stora dagen?

    Hilde! Det var du värd! En dag med nördar är alltid trevligt

Svar på tråden Äntligen fredag del 15